Şimdi o köşede, kendimle baş başayım, Verdiğim her ödün için bir özür borçluyum ruhuma. Artık başkalarının bayramına yakıt değil, Kendi küllerimden doğacak bir kıvılcım arıyorum.
Aynaya bakmaya korkan gözlerin,Sırrını örtecek bir günah arar.Diline dolanan elin kiridir,Kendi karasını akla bağlar.
?si=nTckRo-wn4Kw7jtJ
Sonra dedim ki;kusurabakma, kusurlarına bak!!!
Aynaya bakmaya korkan gözlerin,
Sırrını örtecek bir günah arar.
Diline dolanan elin kiridir,
Kendi karasını akla bağlar.
?si=nTckRo-wn4Kw7jtJ
Sonra dedim ki;kusurabakma, kusurlarına bak!!!