Şimdi o köşede, kendimle baş başayım,
Verdiğim her ödün için bir özür borçluyum ruhuma.
Artık başkalarının bayramına yakıt değil,
Kendi küllerimden doğacak bir kıvılcım arıyorum.
Güneş doğdu madem, sönmez artık bu kutsal ateş, Gönlümün göğüne tek sensin, en parlak güneş! Cihan dönse ne çıkar, durdu zaman dizlerinde, Menzilim sensin artık, kayboldum gözlerinde...
Gözlerimin yeşili mühürdür, kaçamazsın ki, Seni benden başka, kimse bilmez ki. Ruhum zırhın olur, her bir kurda karşı, Gönlümün tahtından, kimse silmez ki.
Sen sevginin ve emegin ziyan olmus halisin. Merhamet bilmeyen kalbinden öpüyorum, benim seninle olan savaşım bitti. Artık gözlerin istediğine gülebilir... Hikaye bitti! Adam bir daha bulamayacağı sevgiyi kaybetti. Kadın da bir daha bu kadar çok sevmemeye yemin etti.
?si=hcJUhUi8nyQnULkj
?si=uiGgqrnjkjHld_Uo
Beşinci mevsim diye bir şey olsa
Senle adaş olurdu kesin
Cennette çalınan bi' şarkı
Adımı fısıldayan sesin
?si=ixxVUI7awrtCZeoY
?si=dPo5lx8z7dtt0jJY
Güneş doğdu madem, sönmez artık bu kutsal ateş,
Gönlümün göğüne tek sensin, en parlak güneş!
Cihan dönse ne çıkar, durdu zaman dizlerinde,
Menzilim sensin artık, kayboldum gözlerinde...
Bakışın kışsa, kucağım bahar
Gelmeye hazırım.
Sende son bulsun bütün dünyalar,
Ölmeye razıyım...
?si=mI5bk0Uvnpmm26Iv
Gözlerimin yeşili mühürdür, kaçamazsın ki,
Seni benden başka, kimse bilmez ki.
Ruhum zırhın olur, her bir kurda karşı,
Gönlümün tahtından, kimse silmez ki.
?si=uQ58y2ywqh-Wl82t
Sen sevginin ve emegin ziyan olmus halisin.
Merhamet bilmeyen kalbinden öpüyorum, benim seninle olan savaşım bitti.
Artık gözlerin istediğine gülebilir...
Hikaye bitti!
Adam bir daha bulamayacağı sevgiyi kaybetti.
Kadın da bir daha bu kadar çok sevmemeye yemin etti.