İmam efendiler vakit namazlarından sonra bir sayfa kuran okuyorlar bu güzel bir gelişme ancak manasını da okusalar iyi olur camiden çıkışta tefekkür için faydalı bence...
Hiç üzülme sıkıntıya düşme bunalma en azından haşa Allah iki dir demedin bir putun önünde eğilip doğrulmadın yani şirk koşmadın şimdi tam sırası abdest al ve tüm hata ve kusurlarını affı ve Allahtan gelecek huzur sakinlik ve ferahlık için iki rekat tevbe namazı kıl duanı et Allah en çok tevbe eden kulunu sever ve buna çok sevinir kimseyi sevindiremezsin memnun edemezsin amma bu tarz hareketin ile Allahı sevindirebilirsin selametle kal güzellik.... Herkese bu güzelliği tatmasını dilerim... Ve ben her gün Allahı sevindiriyorum ve o vefalı beni de o sevindiriyor.... İşte mutluluğun anahtarı....
Bak şimdi o kadına; Saçlarını rüzgara değil, kendi iradesine savuruyor. Kırılan kalbinin her parçasını birer elmas gibi işledi, Artık kimsenin ışığına muhtaç değil, kendinden parlıyor.
Eger benim bildiklerimi bilseydiniz hiç kimse geceleyin tek başına yolculuk yapmazdı manasında kainatın efendisinin sözünü daha önce okusaydım o gece yolculuğunu tek başıma katiyyen yapmazdım çok ağır bir tecrübe oldu..
Büyü be kızım artık. O yeşil gözlerini Her şeye doldurma. Bak,geçiyor ipek gibi zamanların. Sessizce vedalaş o üzenlerle Sana çiçek verene bağ bahçe bağışlama. Çiçeğin karşılığı çiçektir...
Sonra dedim ki;neden kızıyorusun ki kendine var git yoluna ,ama da öğrenmezmi zamanla aynı yolu ezbere gitmeyi .Sende var git seni sevenlerin ardına.Gülen ile gül ağlayanla ağla.Seni anlayanla yol yürü....Gözleri gören niceler var sevgiye ama .Nice ama var sevgisini kalbiyle gören....
İstediğini paylaşmak serbest olabilir ama doğru yerde paylaşmak da bir sorumluluktur. En basit düzeni koruyabilmek için yöneticilere ihtiyaç duyulacaksa burda asıl sorun kullanıcı alışkanlıklarında demektir.
...... Sadece Pinar 20.04.2026 - 1 1:52 Sonra dedimki insanlar istediği şeyi Nedir Bölümünde paylaşa bilir bunu site yönetiminden baska kimse karışamaz
Sonra dedin ki; Bırak bu tükenişi. Kalk, daha yazılmamış şiirlerimiz, yürünmemiş yollarımız var.
Sustuk biraz… Gözlerim uzak bir akşamı yokladı, “Ya içimdeki yorgunluk?” dedim “Ya geç kalmışlığım?”
Korku dedin, yürünmeyen yolların bekçisidir. Bir adım atarsan, O da çekilir gölgene.
Sonra birlikte sustuk… İçimde filizlenen bir başlangıcın sessizliğiydi. Doğru dedim: Bak, gece bile sabaha yeniliyor her defasında… Ben mi yenileceğim şimdi?
yine körler sağırlar birbirini ağırlamaya başlamış:)) × ay sen şöyleeeesin + aaa yok sen böylesin × ayyy ayyy ayy yoook böylesin + hayır hayır sen böööööylesin zincirleme yağlama atölyesi
İçin sıkıldığında, nefesin daraldığında ne yaparsın? 'Boş ver, geçer' telkinine sığındım. Ama herkesin omuzlarına attığı bu rengi solmuş hırka, ruhun üşümesini engellemiyormuş
Değerli şair arkadaşlarım sözü ve müziği şahsıma ait olan şarkılarımı dinlemeye davetlisiniz... sizi YouTube (DÜŞÇENEURA) kanalımda görmek mutlu eder... Desteklerinizden ötürü şimdiden teşekkür ederim.
İmam efendiler vakit namazlarından sonra bir sayfa kuran okuyorlar bu güzel bir gelişme ancak manasını da okusalar iyi olur camiden çıkışta tefekkür için faydalı bence...
Hiç üzülme sıkıntıya düşme bunalma en azından haşa Allah iki dir demedin bir putun önünde eğilip doğrulmadın yani şirk koşmadın şimdi tam sırası abdest al ve tüm hata ve kusurlarını affı ve Allahtan gelecek huzur sakinlik ve ferahlık için iki rekat tevbe namazı kıl duanı et Allah en çok tevbe eden kulunu sever ve buna çok sevinir kimseyi sevindiremezsin memnun edemezsin amma bu tarz hareketin ile Allahı sevindirebilirsin selametle kal güzellik.... Herkese bu güzelliği tatmasını dilerim... Ve ben her gün Allahı sevindiriyorum ve o vefalı beni de o sevindiriyor.... İşte mutluluğun anahtarı....
Ne bileyim, ben öyle herkesi düşününce, herkes de beni düsünür zannettim...
Avrupa hala sizi kıskanıyor mu ?
Tevbei istiğfar bu zamanın en büyük devleti ve nimetidir...
Ölüm, öldürülmüyor....
?si=MLQ_L5LNXrq6nuxI
Başkalarına verdiğim değeri kendimden çaldım; şimdi kendimden özür diliyorum
Bak şimdi o kadına;
Saçlarını rüzgara değil, kendi iradesine savuruyor.
Kırılan kalbinin her parçasını birer elmas gibi işledi,
Artık kimsenin ışığına muhtaç değil, kendinden parlıyor.
Eger benim bildiklerimi bilseydiniz hiç kimse geceleyin tek başına yolculuk yapmazdı manasında kainatın efendisinin sözünü daha önce okusaydım o gece yolculuğunu tek başıma katiyyen yapmazdım çok ağır bir tecrübe oldu..
Hiçbir zaman geceleyin tek başına yolculuk yapma başına gelmedik kalmaz benden söylemesi
Sonra dedim ki,
Cahillik muhteşem bir şey ;
Ne beyin yoruyor ne hayat...
Düşünceyi akıllıya ceza, cehaleti cahile
ödül olarak vermiş mukadderat...
Bırak, aklın yükünü hiç taşımadan hafif hafif yaşasın. :)
Büyü be kızım artık.
O yeşil gözlerini Her şeye doldurma.
Bak,geçiyor ipek gibi zamanların.
Sessizce vedalaş o üzenlerle
Sana çiçek verene bağ bahçe bağışlama.
Çiçeğin karşılığı çiçektir...
geç mi kaldık
geç kaldığımızı anlamak için bile mi geç kaldık
yoksa biz Şirâze, o son vagona binenlerden miydik
Sonra dedim ki;neden kızıyorusun ki kendine var git yoluna ,ama da öğrenmezmi zamanla aynı yolu ezbere gitmeyi .Sende var git seni sevenlerin ardına.Gülen ile gül ağlayanla ağla.Seni anlayanla yol yürü....Gözleri gören niceler var sevgiye ama .Nice ama var sevgisini kalbiyle gören....
Sonra dedim ki;kusurabakma, kusurlarına bak!!!
Bla bla bla :)
"Tanrı Bile Herkesi Memnun Edemez"
sonra dedim ki ..,
itinayla diz çiçekleri vazoya.
gece., gül' e bulansın
ben ..,ellerinin kokusuna.
Bu kadar büyük sorumluluğun altından kalkamam ben dedi.. buyrun dedim sonra; bütün terimler sizin..
İstediğini paylaşmak serbest olabilir ama doğru yerde paylaşmak da bir sorumluluktur.
En basit düzeni koruyabilmek için yöneticilere ihtiyaç duyulacaksa burda asıl sorun kullanıcı alışkanlıklarında demektir.
......
Sadece Pinar 20.04.2026 - 1 1:52
Sonra dedimki insanlar istediği şeyi
Nedir Bölümünde paylaşa bilir bunu site yönetiminden baska kimse karışamaz
Sonra dedim ki; nedir' de niye konu başlığı ile alakasız videoları insanlar paylaşmaktan bir türlü vazgeçmiyorlar.
Sonra dedin ki;
Bırak bu tükenişi.
Kalk, daha yazılmamış şiirlerimiz, yürünmemiş yollarımız var.
Sustuk biraz…
Gözlerim uzak bir akşamı yokladı,
“Ya içimdeki yorgunluk?” dedim
“Ya geç kalmışlığım?”
Korku dedin, yürünmeyen yolların bekçisidir.
Bir adım atarsan,
O da çekilir gölgene.
Sonra birlikte sustuk…
İçimde filizlenen bir başlangıcın sessizliğiydi.
Doğru dedim:
Bak, gece bile sabaha yeniliyor her defasında…
Ben mi yenileceğim şimdi?
?si=CCnh88exOONkqNRE
yine körler sağırlar birbirini ağırlamaya başlamış:))
× ay sen şöyleeeesin
+ aaa yok sen böylesin
× ayyy ayyy ayy yoook böylesin
+ hayır hayır sen böööööylesin
zincirleme yağlama atölyesi
Sonra dedim ki…
belki de bütün hikâye,
yanlış kapıları çalmaktan değil,
doğru kapıyı kendinde aramamaktan ibarettir.
İçin sıkıldığında, nefesin daraldığında ne yaparsın? 'Boş ver, geçer' telkinine sığındım. Ama herkesin omuzlarına attığı bu rengi solmuş hırka, ruhun üşümesini engellemiyormuş
ah canım benim,
eger insan bize sarılacak sesiyle de,
siktir git ülkücü bozuntusu,
sen git gamze örtmeni sik...
amcık...
mına kodumun gazili sikişkenleri sizi...
Hristiyanlar noel'de %50 indirim yaparken, Müslümanlar ramazan'da %200 zam yapıyor.
Bunun dinle alakası yok.
Din başka, ahlak başka!!!
Değerli şair arkadaşlarım sözü ve müziği şahsıma ait olan şarkılarımı dinlemeye davetlisiniz... sizi YouTube (DÜŞÇENEURA) kanalımda görmek mutlu eder... Desteklerinizden ötürü şimdiden teşekkür ederim.