Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Sonra dedim ki sizce ne demek, Sonra dedim ki size neyi çağrıştırıyor?

Sonra dedim ki terimi Kelimeler De Yorulur tarafından tarihinde eklendi

  • Kenan Aydın
    Kenan Aydın

    İmam efendiler vakit namazlarından sonra bir sayfa kuran okuyorlar bu güzel bir gelişme ancak manasını da okusalar iyi olur camiden çıkışta tefekkür için faydalı bence...

  • Kenan Aydın
    Kenan Aydın

    Hiç üzülme sıkıntıya düşme bunalma en azından haşa Allah iki dir demedin bir putun önünde eğilip doğrulmadın yani şirk koşmadın şimdi tam sırası abdest al ve tüm hata ve kusurlarını affı ve Allahtan gelecek huzur sakinlik ve ferahlık için iki rekat tevbe namazı kıl duanı et Allah en çok tevbe eden kulunu sever ve buna çok sevinir kimseyi sevindiremezsin memnun edemezsin amma bu tarz hareketin ile Allahı sevindirebilirsin selametle kal güzellik.... Herkese bu güzelliği tatmasını dilerim... Ve ben her gün Allahı sevindiriyorum ve o vefalı beni de o sevindiriyor.... İşte mutluluğun anahtarı....

  • Efsun Bkr
    Efsun Bkr

    Ne bileyim, ben öyle herkesi düşününce, herkes de beni düsünür zannettim...

  • Hay Mat Los
    Hay Mat Los

    Avrupa hala sizi kıskanıyor mu ?

  • Kenan Aydın
    Kenan Aydın

    Tevbei istiğfar bu zamanın en büyük devleti ve nimetidir...

  • Kenan Aydın
    Kenan Aydın

    Ölüm, öldürülmüyor....

  • Efsun Bkr
    Efsun Bkr

    ?si=MLQ_L5LNXrq6nuxI

  • Efsun Bkr
    Efsun Bkr

    Başkalarına verdiğim değeri kendimden çaldım; şimdi kendimden özür diliyorum

  • Efsun Bkr
    Efsun Bkr

    Bak şimdi o kadına;
    Saçlarını rüzgara değil, kendi iradesine savuruyor.
    Kırılan kalbinin her parçasını birer elmas gibi işledi,
    Artık kimsenin ışığına muhtaç değil, kendinden parlıyor.

  • Kenan Aydın
    Kenan Aydın

    Eger benim bildiklerimi bilseydiniz hiç kimse geceleyin tek başına yolculuk yapmazdı manasında kainatın efendisinin sözünü daha önce okusaydım o gece yolculuğunu tek başıma katiyyen yapmazdım çok ağır bir tecrübe oldu..

  • Kenan Aydın
    Kenan Aydın

    Hiçbir zaman geceleyin tek başına yolculuk yapma başına gelmedik kalmaz benden söylemesi

  • Gül Den
    Gül Den

    Sonra dedim ki,

    Cahillik muhteşem bir şey ;
    Ne beyin yoruyor ne hayat...
    Düşünceyi akıllıya ceza, cehaleti cahile
    ödül olarak vermiş mukadderat...

    Bırak, aklın yükünü hiç taşımadan hafif hafif yaşasın. :)

  • Efsun Bkr
    Efsun Bkr

    Büyü be kızım artık.
    O yeşil gözlerini Her şeye doldurma.
    Bak,geçiyor ipek gibi zamanların.
    Sessizce vedalaş o üzenlerle
    Sana çiçek verene bağ bahçe bağışlama.
    Çiçeğin karşılığı çiçektir...

  • Derya Kaya
    Derya Kaya

    geç mi kaldık
    geç kaldığımızı anlamak için bile mi geç kaldık
    yoksa biz Şirâze, o son vagona binenlerden miydik

  • Ayın Seyyahı
    Ayın Seyyahı

    Sonra dedim ki;neden kızıyorusun ki kendine var git yoluna ,ama da öğrenmezmi zamanla aynı yolu ezbere gitmeyi .Sende var git seni sevenlerin ardına.Gülen ile gül ağlayanla ağla.Seni anlayanla yol yürü....Gözleri gören niceler var sevgiye ama .Nice ama var sevgisini kalbiyle gören....

  • Efsun Bkr
    Efsun Bkr

    Sonra dedim ki;kusurabakma, kusurlarına bak!!!

  • Derya Kaya
    Derya Kaya

    Bla bla bla :)

  • Lady Montagu
    Lady Montagu

    "Tanrı Bile Herkesi Memnun Edemez"

  • Derya Kaya
    Derya Kaya

    sonra dedim ki ..,
    itinayla diz çiçekleri vazoya.
    gece., gül' e bulansın
    ben ..,ellerinin kokusuna.

  • Gül Den
    Gül Den

    Bu kadar büyük sorumluluğun altından kalkamam ben dedi.. buyrun dedim sonra; bütün terimler sizin..

  • Gül Den
    Gül Den

    İstediğini paylaşmak serbest olabilir ama doğru yerde paylaşmak da bir sorumluluktur.
    En basit düzeni koruyabilmek için yöneticilere ihtiyaç duyulacaksa burda asıl sorun kullanıcı alışkanlıklarında demektir.

    ......
    Sadece Pinar 20.04.2026 - 1 1:52
    Sonra dedimki insanlar istediği şeyi
    Nedir Bölümünde paylaşa bilir bunu site yönetiminden baska kimse karışamaz

  • Gül Den
    Gül Den

    Sonra dedim ki; nedir' de niye konu başlığı ile alakasız videoları insanlar paylaşmaktan bir türlü vazgeçmiyorlar.

  • Gül Den
    Gül Den

    Sonra dedin ki;
    Bırak bu tükenişi.
    Kalk, daha yazılmamış şiirlerimiz, yürünmemiş yollarımız var.

    Sustuk biraz…
    Gözlerim uzak bir akşamı yokladı,
    “Ya içimdeki yorgunluk?” dedim
    “Ya geç kalmışlığım?”

    Korku dedin, yürünmeyen yolların bekçisidir.
    Bir adım atarsan,
    O da çekilir gölgene.

    Sonra birlikte sustuk…
    İçimde filizlenen bir başlangıcın sessizliğiydi.
    Doğru dedim:
    Bak, gece bile sabaha yeniliyor her defasında…
    Ben mi yenileceğim şimdi?

  • Le Nastenka
    Le Nastenka

    ?si=CCnh88exOONkqNRE

  • Melâle Dair
    Melâle Dair

    yine körler sağırlar birbirini ağırlamaya başlamış:))
    × ay sen şöyleeeesin
    + aaa yok sen böylesin
    × ayyy ayyy ayy yoook böylesin
    + hayır hayır sen böööööylesin
    zincirleme yağlama atölyesi

  • Gül Den
    Gül Den

    Sonra dedim ki…
    belki de bütün hikâye,
    yanlış kapıları çalmaktan değil,
    doğru kapıyı kendinde aramamaktan ibarettir.

  • Emre Kurt
    Emre Kurt

    İçin sıkıldığında, nefesin daraldığında ne yaparsın? 'Boş ver, geçer' telkinine sığındım. Ama herkesin omuzlarına attığı bu rengi solmuş hırka, ruhun üşümesini engellemiyormuş

  • Tuna Kafkas
    Tuna Kafkas

    ah canım benim,
    eger insan bize sarılacak sesiyle de,

    siktir git ülkücü bozuntusu,
    sen git gamze örtmeni sik...

    amcık...

    mına kodumun gazili sikişkenleri sizi...

  • Evinizin Paşası
    Evinizin Paşası

    Hristiyanlar noel'de %50 indirim yaparken, Müslümanlar ramazan'da %200 zam yapıyor.
    Bunun dinle alakası yok.
    Din başka, ahlak başka!!!

  • Önder Akın
    Önder Akın

    Değerli şair arkadaşlarım sözü ve müziği şahsıma ait olan şarkılarımı dinlemeye davetlisiniz... sizi YouTube (DÜŞÇENEURA) kanalımda görmek mutlu eder... Desteklerinizden ötürü şimdiden teşekkür ederim.