Şimdi o köşede, kendimle baş başayım, Verdiğim her ödün için bir özür borçluyum ruhuma. Artık başkalarının bayramına yakıt değil, Kendi küllerimden doğacak bir kıvılcım arıyorum.
?si=ulwCqEK_50tMZj7v
?si=2h4RL9WepNX-D_Pn
Hep sabrediyorum delirişim muhteşem olacak….
?si=L351DGZu5rCDgSNW
?si=iAGxI6BhPVnh-lwW
Eski dadım yok artık, durgunum, duruldumBelli etmedim ama incindim, kırıldımHep içime atmaktan inan ki yoruldumNe hâldeyim farkında mısın??si=xEGnkpMb9W9yV_bP
Gül Tükendi Ben tükendim?si=9jiwnTS_QD3EIPUT
?si=INGDhwZ92XfHjx5M
Birisi için gerçektenönemliysen her durumda sana ayıracak zamanı vardır , bunun dışındakiher şey bahanedir veya ikinci plansınızdır!!!
?si=ulwCqEK_50tMZj7v
?si=2h4RL9WepNX-D_Pn
Hep sabrediyorum delirişim muhteşem olacak….
?si=L351DGZu5rCDgSNW
?si=iAGxI6BhPVnh-lwW
Eski dadım yok artık, durgunum, duruldum
Belli etmedim ama incindim, kırıldım
Hep içime atmaktan inan ki yoruldum
Ne hâldeyim farkında mısın?
?si=xEGnkpMb9W9yV_bP
Gül Tükendi Ben tükendim
?si=9jiwnTS_QD3EIPUT
?si=INGDhwZ92XfHjx5M
?si=INGDhwZ92XfHjx5M
Birisi için gerçekten
önemliysen her durumda sana ayıracak zamanı vardır , bunun dışındaki
her şey bahanedir veya ikinci plansınızdır!!!