Şimdi o köşede, kendimle baş başayım,
Verdiğim her ödün için bir özür borçluyum ruhuma.
Artık başkalarının bayramına yakıt değil,
Kendi küllerimden doğacak bir kıvılcım arıyorum.
"Vaktim yoktu" dedik, "yorgundum" diye ekledik, Ne yorgunluk gerçektir, ne de hayatın hızı, Sadece bir dekordur bahaneleri, Dağ aşmak isteyene, her yokuş düz gelir, Gönlü olmayana ise, bahar bile güz gelir. Sığınma o gölgeye, gün gelir güneş batar; İnsan, kurduğu bahanelerin en altında yatar.
Büyü be kızım artık. O yeşil gözlerini Her şeye doldurma. Bak,geçiyor ipek gibi zamanların. Sessizce vedalaş o üzenlerle Sana çiçek verene bağ bahçe bağışlama. Çiçeğin karşılığı çiçektir...
Bir söz okudum " Bazı insanlar boş zamanlarını size ayırırlar ,, bazaları da sizin için zaman ayırırlar. Farki anlayın"
?si=4myQ9EgsiULc84AV
?si=WK7X1BgdqWddWtqf
?si=8pK4lq27Mva0flqD
?si=cJKi4-gZPcjsBCXS
Ne güzel demiş Ahmet Telli;
Bekleyişler ki demlenişidir sabrın, yalnızlıklar ki suskun bir
akşamüstüdür..
?si=_pn93eZkMuaeI65n
"Vaktim yoktu" dedik, "yorgundum" diye ekledik,
Ne yorgunluk gerçektir, ne de hayatın hızı,
Sadece bir dekordur bahaneleri,
Dağ aşmak isteyene, her yokuş düz gelir,
Gönlü olmayana ise, bahar bile güz gelir.
Sığınma o gölgeye, gün gelir güneş batar;
İnsan, kurduğu bahanelerin en altında yatar.
Büyü be kızım artık.
O yeşil gözlerini Her şeye doldurma.
Bak,geçiyor ipek gibi zamanların.
Sessizce vedalaş o üzenlerle
Sana çiçek verene bağ bahçe bağışlama.
Çiçeğin karşılığı çiçektir...