Ey Sevgili!
Genç enerjiyi sen verdin bana
Bu enerji beni uçurumların kıyısına getirdi
Sen tuttun
Kaç defa gayya kuyusuna yuvarlanmak üzereyken
Ey gençler!
Yalancı bahara kanmayın,
Kış hiç gelmez sanmayın,
Anneler sesli ağlar da
Babalar ağlamaz sanmayın,
Güneş batar ,izi kalır dünyada,
Ay doğar başka bir ziyada,
Yıldızlar garip bir rüyada.
İnsanlar gelir, insanlar gider;
Ebedi kalmazlar bu dünyada.
Neylersin!
Yaptıkların alnına yazılacak,
Kıyamet günü mizan kurulacak,
Hepsi de senden bir bir sorulacak,
Gel gönül kimseyi seçici olma.
Kimseciklere yükseklerden bakma,
Gelince renkli, şirin yüzüyle evvel bahar
Mutlu eder beni uçuşu bir kelebeğin
Gözlerimde rengârenk kır çiçekleri açar
Yerlere diz vurunca dağ gibi bir zeybeğin.
Garip geldi,garip gidecek başım
Yüreğimde deniz oldu gözyaşım
Çocuk yaşta ağardı kara kaşım
Yüksek tepelere kar yağmış gibi.
Gideceğim ben ta sonsuza dek bu şehirden
İyi-kötü anılarımdan başka yüküm yok.
Randevu aldım ben o gül kokulu nehirden
Gözümde bir damla yaş,kalbimde saplı bir ok…
Gideceğim ben ta sonsuza dek bu şehirden.
Gelince ayrılık vakti
Karalar bağlar giderim
Boz bulanık seller gibi
Köpürür çağlar giderim.
Aşkın ayrılmaz eşiyle
Öyle bir şiir yaz ki bana,
Hiçbir şair tarafından yazılmamış olsun.
Dili sana özel bir alfabe olsun.
Öyle bir şarkı söyle ki
Hiçbir şarkıcı tarafından söylenmemiş olsun.
İçinde sadece seni anlatan sözler olsun.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!