yakıyor mu gözyaşları
öldürüyor mu ayrılık
zor muymuş yaşarken ölüm
oysa
uzaktan ne güzel ağlardı elin anası
uzaktan ne de güzel ölürdü elin oğlu
ne vakit
acı bir saniyeye
ilişip kalırsa yüreğin
belki de doyasıncaya
için kuruyuncaya dek
ağlamak için
ey mutluluk sen o kadar acımasızsın ki
sonsuz vaatlerle başlattığın her şeyi yarım bırakırsın
bazen bir insanın gözlerinde belirirsin
bazen birkaç sözcük sonrası büyülersin
bazen güneşli bir günde insanların karşısına çıkarsın
inanmışsanız bir şeye
ve adanmışsanız Rabb’inize
tükürün korkunun yüzüne
inanmak avuçta bir kor olsa bile
kırbaçlar inse, yıldırımlar düşse
Dans la glace tu as laissé ton beau visage
A chaque regard, il m'attriste
Mon âme frissonne, lorsque les souvenirs se retrouvent dans le verre
C'est d'une balle que se retrouve paralysé le visage du bonheur
Cette douleur profonde s'amplifie avec le temps
When the full moon born in the darkness of the night
When people sleep, birds and even wolves
Only, could you sing silently a songs for me
Just, hear you it, and imagine me
Let us run down all the way
Let us discard all cities
adını anınca diken diken olur tüylerim
takvimler de sayamadı kaç yıldır sana hasretim
içtim abı hayat suyundan bir türlü doymadım
adını anınca diken diken olur tüylerim
hak yazmış adını, adının yanına
aşkın kol gezdiği sokaklarda
cinayet çığlıkları kopuyor
insan sevdiğini öldürdükten sonra
en çok o zaman seviyor
kalbime…
kusura bakma kalbim
ben aşkı unuttum bu gece
bir daha hatırlarım sanma
ne denli yürekten olursa
o denli acı çekermiş insan
soluksuzca koşsa
yalvarırcasına istese
hani neden korksa
ve neden kaçsa




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!