Kanatıyor yaramı bayramlar
Gördükçe kavuşanı gözlerim
Giymek istemem o ak giysiyi
Benden uzaktayken sevdiklerim
Ne güneşin mubarek doğuşu
Çiçek topladık koklamasını bilmez ellere
Hoş geldin dedik suratsızlığın seyri yüzlere
Sevgi uğruna başımız eydik okşar sanarak
Kandık bıkmadan kötülüğünde bal dillere
Ocak-2015
bütün yıldızları parlat
yürü yüksek ökçelerle
alkışları çınlat
ne olacak ki!
geceler sisli
dikenini seversen minneti olur gülün
nedir ateşten kalan bir avuç külden başka
yalan biziz dünyada barışkar olsun gönlün
nedir ateşten kalan bir avuç külden başka
mızrak çuvala sığmaz ışığa çıkar elbet
Doğruyu yanlıştan çıkarmaktır mesele
Açık kapıları kapatmamak güven ister
Menfaat,babamın "selam verme" dediği
Akan suya set çeksen de gidecek yol bulur.
Severim mevsimleri birbirini özlettiğinden
baharda renk renk açan,
bahçemdeki çiçekler
birken onlarca olan,
coşkun sarı laleler
Adımları soluksuz
Nefesi dermana tutunmuş
Gençlik arasa da elleri
Gel demiyor gururu bakışlarıma
Görme diyor muhtaçlığımı
Koşarak inip çıkarken biliyor muydu ki
yücelttiğin menfaat düşmeyegörsün gözden
beslediğin dostların düşman yerine geçer
gül dallarında aşkla beraber şakıyorken
bir fazlası payından payını ekip biçer
adalete vicdan ol öteki olmasın sen
beyazın düşleri bakışlarımda
gözlerim ışıklı,yüzümse kara
nasırlı ellerim kömüre sevda
umut beklemede..
düşmüşüm dara..
bana hayat veren
elleri yaşatıyorum
tek başınalığın
özgürlüğünde.
istemesem de
anıların




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.