Aşka yenilme...
Sevgiye tutun!
Hayalini kırmasın gerçek
Hüsran umudunu yıkmasın
Sabahlara yar
Akşamlara yoldaş ol
Hasretin uykusunda gecem ıssız virane
Unuttum afitabı daldığım gözlerinde
Yalnızlık ortasında sesim oldu bi çare
Aşka zincir vuruldu o yalan sözlerinle
Çorak toprakların adamına
dikensiz gül oldu kadın…
O'nun yoksulluğunu giyindi
O'nun yetimliğine sarıldı
O'nun ellerinin çatlağına tutundu
Kendi yoksulluğunu
Ah! dilini yüreğinden saklayan âşık
Gün yirmi dört saat onu düşündüğün ne zaman düşecek diline!
Kapından geçen gülüşlerin ayak seslerini bir bir saydığın da dilsiz...
Mevsimlerin ezberlediklerindesin hâlâ
Selam veren bakışlarının karanlığındasın....
Gözlerine bakınca
Şehrim bir başka güzel oluyor
Çay demler gibi demleniyor içimde
Sıcak, güler yüzlü bir Mayıs sabahı.
Seninle yürümek istiyorum...
demişler;aynan kendindir,
ne yaparsan kendine.
ettiğin seni bulur,
tıpkı aynısından.
Yağmurun damlası ela bakışın
Akşamdan dökülür yapraklarıma
Hazanı bahara katıp da gelsen
Gelsen de vuslatı yazsan alnıma
Gülüşün bağrımın gonca gülüdür
**
Ağlama;
___gidene dur denilmez
Ağlama;
____en çok üzülen o olacak
Ağlama;
İkimiz de aynıyız
Sen anlatamadın
Ben inandıramadım
Geçmişe bakıp bakıp
BUGÜNLERE yanacağız
Duvar arkasında yoksulluk,
ışıklarda para,
hükmünü sürüyor adaletsizliğin
Gecelere düşmüş kadınlar;
elinde limon, elinde süpürge,




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.