Karanlığımdan çıktığımsın
İlk yağmurusun kuraklığımın
Ben seninle can buluyorum sevgili
Seninle aşkı dokuyorum bizli şarkılarda
Seninle düşüyor saçlarıma yıldızlar
Ben seninle yaşıyorum sevgili
Bilirim,
Her bedende birikir yorgunluk
Omuzlar çöker,
Ağırlaşır başlar.
Belki de hiç saymadın kaç baharın geçti,
Bakışların
Korkak güvercin ürkekliğinde
Kömür yolculuğuna mecbur
Sarı baretlilerin
Bir yıldız düştü gözlerinden
Gecenin matemini gizleyen
Ellerin, bir yaprak gibi narin
Dokunduğunda dünyam değişir.
Sana uzanan her yolda,
Aşka bahar ilişir.
Üşüyen umudumun esmiyor meltemleri
Yüreğimin sesiyle çağırdım bilmiyorsun
Gittiğin günden beri gözlerim beklemede
Hoş geldinim demeden elveda mı diyorsun
Gülmek bu kadar kolayken
Esirgeme kendinden
Dün
Başka gündü
Bugün
Başka gün
Uzak seyrine alışmak mecbur
Yakınlığında kanıyor güller...
Karşılıksız bakışlarında
kalbi kırık sevdayız
Parmak ucundan silindikçe resimlerin,
masal oluyor hikayelerimiz
Bir avuç sevgiyle akan sular durur
Hele bir af dile...
Hele bir af et!
Ve dönüp bir bak kendine
O sen misin!
Ve umdukların sende de var mı
Biraz Beklesin
bugün kendime denk geldim
mutfakta, yarı uykulu halde
cezveyi elime almışım ama su koymayı unutmuşum
klasik...
Denize götür beni evlât
Su sesine...
Ağaçların mevsimine...
Sevdiğim renklere...
Sessizliğin izlerine götür
Yorulmuşsa da dermanım




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.