1
Bir gündü öylesine
Güneşi ısıtma derdinde
Manzarası seyirde
Yanımda sevgi...
Ellerimde huzur...
Yaşamak, uzun bir şarkı
Bazen coşkulu,bazen hüzünlü
Bazen de unutulan.
Nefestir,sevinçtir aşkı yaşadığında
Anıdır,bugünden yarına kalan
her dilde ayrı yüreğin sesi
her yürekte başka seslerin sesi
konuştukça kimi renklenir,
kimi solar anılarında.
ezberlenen rollerde;
her birimizin farklı hikayesi
Harflerimde korku sessizliği
nasıl haykıracağım
dilim dolaşıyor vicdansız sonuçlardan
cevapsız sorularım boğuluyor.
Bir şiir yazılıyor şimdi
Özlemin saçlarını örüyor ilmik ilmik
Dile gelmeyen ne varsa çözülüyor
Bir renk, bir koku ilerliyor kalbe doğru
Gözyaşlarıyla ıslanmış
Bizim şarkı çalıyorken kulakların çınlıyor mu
Anıların izlerinde gözün dalıp gidiyor mu
Bu bitmeyen ayrılığın çilesinde soldu güller
Sitem dolu mektuplarım sende hâlâ duruyor mu
Anıların izlerinde gözün dalıp gidiyor mu
Biz Sevgiyiz
Gönülden gönüle yar oluruz
Sararız kanayan her yarayı, şifa oluruz
Kesedursun yolumuzu korkular
Çiçek çiçek açar
Özlenen bir şehir vardı, dumanla kaplı
Ardımdaki yüzünün, son yansıması gibi.
Yorulmuştu artık koşturduğum yalanlar
Avuçlarımda bir tek külün tadı kaldı.
Tutunduğum o son dalım da kırılmış
Boş değiliz birader
Bu kalp her an her yerde
Bir sevdaya düşer de
Sabah kalır gecede
Maviye yasladım sırtımı
Ayaklarım direncin zaferinde
Gülmek kolay az kalmışsa zaman
Gülüyorum o yüzden...
Rüzgâr dağıttı saçlarımı iznimle
Sevdiğim kadar yüzüme baktı güneş




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.