Fidandılar aynı bahçede
Aynı candan, aynı yürek, aynı nefesle
Şimdi ayrı eser oldu rüzgarları
Bağlar koptu, dağıldı düşleri
Ne güzeldi eski günler, karşılıksız sevmeler
Bir bayram daha geldi
Takvimde yeri belli, kırmızı
Tatil günleri de kırmızı…
İçimdeki yeriyse bir boşluk, siyah sızısı
Neşesi uzağımda…
Köyüme her gidişte
genişledi içim
Dar nefesim sevincime sığmadı
Dönen yollarında hasret şarkısıyla
kısaldı zamanlarım
Delirmiş yeşilliklerde
Çok mu değiştin ne!
Eskisi gibi değilsin artık!
Gözlerin iki yabancı
Dudakların iki dargın
Bakışların başka diyarlarda
Çağıran sesin öyle uzak.
Ömrümün dikişleri sökülmüş.
Zamanın kararmış aynasından sarkan hayallerim,
Ne zamandır unuttuğum hüzün,
Bir yankı buluyor şimdi,
Dönüyor eski hallerine.
Yıkılırken umudum ve dermansız adımlarım,
bir şiir doğdu geceden
yüzünde hüzün,
saçlarında hazan vardı.
aşkı görmüyordu gözleri
elleri semaya açık,
dudakları duadaydı.
yıl bin dokuz yüz elli üç
Temmuz yirmi ikide
açmışım gözlerimi
amele birliğinde.
üçüncü çocuk
Şarkımız çalıyorken beni anıyor musun
Mazinin izlerine dalıp gidiyor musun
Aşk dolu mektupların hâlâ saklı içimde
Bitmeyen ayrılığa yanıp ağlıyor musun
Mazinin izlerine dalıp gidiyor musun




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.