Göğsümde Bir Ağrı
Şuursuz bir neşeyle dönüyor dünya,
Benimse içimde bir kanat kırık.
Herkes kendi bağında, kendi yolunda,
Bana kalan sadece derin bir hıçkırık.
"Seven incitmez" derdin, öyle bilirdim,
Meğer en ağır taş dost elinden gelirmiş.
Ben senin yoluna canımı sererdim,
İnsan en güvendiği yerden devrilirmiş.
Şimdi ne gökyüzü çekiyor beni,
Ne de o gürültülü, yabancı neşe.
Yüreğimde saklıyorum o eski izi,
Kırgınım rüzgara, dargınım güneşe.
Zorlamayın beni, affedemem şimdi,
Derinlerde bir yerim öyle ağrıyor ki...
Gönül bir kere koptu mu yerinden,
Geriye sadece susmak kalıyor ki.
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 23:24:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!