Sana sitem değil bu mısralar, anla diye yazıyorum,
İçimde sessizce büyüyen o saf sevgiyi gör diye...
Ben seni o gün, o koca sessizliğin ortasında,
Boynundaki o iki benden, en masum halimle öptüm.
Ne bir hesap yaptım gelirken, ne bir karşılık bekledim,
Sadece ruhumu, o lekesiz sevdamı yollarına serdim.
Sen "ikimizden de vazgeçemem" derken kendi arafında,
Ben senin yerine de o fırtınaya göğüs gerdim.
Evini, yuvanı, çocuğunu seçmene hak verdim sessizce,
Çünkü bir kadının, bir yavrunun vebalini istemezdim.
Sana kızmıyorum; benim sevgim bana yetti, beni güzelleştirdi,
Ama bil ki, ben senin hayatında bir "diğer ihtimal" olamazdım.
Şimdi arayamıyorsam seni, içim yana yana susuyorsam,
Bu sana olan öfkemden değil, kendime olan saygımdandır.
Ben seni çok temiz sevdim yârim, kalbimin akıyla sevdim;
Dilerim bir gün, o bencil dünyanda bu sevgiyi anlarsın...
Kayıt Tarihi : 3.06.2026 22:33:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!