Gecenin koynunda bir yıldız kaydı,
sessizce, kimsesizce, sadece bana.
Gözlerim kapandı, kalbim açıldı,
içinde sen vardın, bir bahar gibi yana.
Rüzgâr adını fısıldadı yapraklara,
deniz dalgalarıyla taşıdı sahile.
Ben ise burada, avuçlarımda zaman,
seni sayıyorum her nefeste bin kere.
Gülüşün bir güneş, dokunuşun ateş,
soğuk gecelerimi yakıp kül ediyor.
Sensiz geçen her an bir kayıp mevsim,
sen gelince dünya yeniden çiçekleniyor.
Kayıt Tarihi : 4.04.2026 19:25:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!