Bir kuş olsan bahar dalında
arar bulurdum seni
Sevda ormanlarında
Ah sevdam,sevdam ne olursun
Tut ellerimi,bırakma beni
Ara sıra içindeki mutluluğu ara ziyaret et
Selam ver biraz onunla sohbet et
Hep gelişmelerden bahsetme
Birazda gelişmeyen yönlerinden söz et
Kendini ara bul da güzel şeyler keşfet
Derin bir mazisi tarihi var
Medeniyetleri zaferleri var
Güzel şehir seferihisar
Dağları var ovası var
Yukarılarda aşağılarda şirin köyleri var
Geleni çok kalanı var
İçimde seni arayan bir ben var
Seni haykırmak isteyen bir ses var
Özlemin,yokluğun içimde hasretin var
Benim sende kaybolmuşluğum,bitmişliğim var.
Düşlerimde içimde dolaşan bir sen var
İhtiyaç duyduğun birçok şeye
Bir servet ödersin belkide
Zaman gelir yinede mutlu olamazsın
Oysa ki mutlu olduğun bir anı bile
Bir servet ödesende satın alamazsın.
Dostlarını ziyaret et
Zahmetlerin yoldan olsun
Sevgiliye bir çiçek götür
İsterse bir gülden olsun
Kötü bir söz söyleme
Girmek istersen gönüllere
Selam ver tebessüm et gülümse
Kalmak istersen gönüllerde
Dürüst ol daima,doğru söyle
Kendin için istemediğini
Bir tek aşkın vardı bende
İçmeden serhoştum ben sende
Hasret akşamları ve gecelerin sessizliğinde
Hayalinle kaybolmuş,kalmıştım bir köşede
Hasretin yokluğun var içimde
Yükseklerde kar var
Enginlerde çiçekler açar
Bu mevsimde yeşerir çayırlar,kırlar
Ne güzel de akar o pınarlar.
İşte mevsim ilkbahar
Zaman dediğin nedir ki...
Geçiyor yıllar su gibi...
Gençliğin,yılların,acıların
Hataların ve doğruların
Hele bir de pişmanlıkların




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!