Gözlerime güzel diyorsun
Güzel olan gözlerim değil
Bakışın...
Dokunuşuma sıcak diyorsun
Sıcak olan dokunuşum değil
Hissedişin...
Sen umut kaynağım akşamlarda
Sen çöl rüzgarı gibi yakanım
Sen yağmur gibi yağan damla-damla
Sen anlatmaya bile kıyamadığım
Sen yosun tutmuş kayalara vuran güneş
Sen baharın ilk kelebeği
Sen kendini unutmuş kalbime doğan güneş
Sen baharımın ilkbaharı
Ayazdan buz kesti ellerim
Gündüzleri üşüdüm, geceleri titredim
Bu kış kaç bahar gördü gülüm
Ama yaz olamadılar
Kaldırımlarca uzandım, caddelerle kesiştim
Kaldır üstümdeki ölü toprağı
Yarama merhemi ellerinle ver
Kurutma ne olur dalda yaprağı
Üzerime yağmur olup yağıver
Sana seni sevdiğimi anlatmış mıydım hiç...
Şehirler arası bir otobüs yolculuğunda
Sen omzumda uyurken
Seni uyandırmamak için nefes almadan ölebileceğimi,
Sonbaharda dökülen yaprakları ağaçlara takabileceğimi,
Okyanusun ortasında ismini dalgalara gömüp sönebileceğimi,
Sana verdiğim aşk, deryada damla
Gel aşkı sen ummanda gör
Dilim ancak seviyorum diyebilmekte
Gel sevdayı sen gönle sor
Sil üstüne adımı yazdığın ne varsa,
Gülüşümü, konuşmamı, bakışımı,
Sıcacık dokunuşumu,
Elini tutuşumu,
Saçlarını okşayışımı,
Tenini koklayışımı,
Deniz görür seni,
Sen yeter ki eğme başını.
Martılar duyurur çığlıklarını,
Sen dinlediğinde.
Yağmur yıkar yüzünü,
Bulutlara gülümsediğinde.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!