Sen bu aşkı hiç anlamadın.
Oysa ben istediğim için hayatımda,
Ben davet ettiğim için yüreğimdeydin.
Hikmetini kendinden sanıyordun ama,
Ben sevdiğim için bu kadar güzeldin.
Ben düşündüğüm için hep aklımdaydın.
Büyük bir cesaretle çıkarım yola,
İlk adımda tükenir nefesim,
Ayaklarım titrer,
Dermanım biter,
Veririm mola,
Dön der içimde hiç susmayan sesim,
İkimiz yalancı bir baharın,
Vakitsiz açan çiçekleriydik.
Doğan güneşe aldanıp,
Kış günü meyve verdik.
Oysa zaman;
Bizim zamanımız değildi.
Sende bir hal var son zamanlar.
Her gördüğümde başka kokuyorsun.
Yorgunluğunu en iyi seven anlar.
Bu yüzden bil ki aşka koşuyorsun.
Çileli bir yola hızla adım atıyorsun.
Sende bir hal var son zamanlar.
Sende çaresizsin sevgili,
Ne yapsan,
Ne etsen kalbimdesin,
Senin;
Yüreğimden çıkacak yolun yok,
Benimse;
Sende çaresizsin sevgili,
Ne yapsan,
Ne etsen kalbimdesin,
Senin;
Yüreğimden çıkacak yolun yok,
Benimse;
Sende çaresizsin sevgili,
Ne yapsan, ne etsen kalbimdesin,
Senin yüreğimden çıkacak yolun yok,
Benimse seni oradan çıkarasım yok.
***
Kolay değil biliyorum,
Dökülen yalın,
Çıplak bir sendi dudaklarımdan,
Süzülen iki damla yaştı yanaklarımdan.
Bakmadım,
Bakamadım bile dönüp ardından.
Sen dedim sustum,
Herkes incinir sevgili...
Bir gün sende incineceksin.
Eyvah! ..
Bir kalbim varmış diye,
Dövüneceksin...
Kalmak isterken gidecek,
Herkes incinir,
Bir gün sende incineceksin.
Eyvah!
Bir kalbim varmış diye dövüneceksin...
Kalmak isterken gidecek,
Gittiğine ise üzüleceksin.




-
Alpay Ekmekci
Tüm Yorumlarduygularımızı tercüme etmişsiniz şairim