Ölene kadar, iyi yada kötü
isteyerek yada istemeyerek
her ne yaparsak yapalım
alnımıza yazılan kaderden kaçamayız
bir kaderden bir diğerine geçer
kısmetimizde ne varsa, kaderimizde onu yaşarız.
Kimsenin kalbi kırılmasın diye ne bir söz söyleyebiliyor; nede konuşabiliyor,susuyor ve dinliyorum
Takatım kalmadı, canım acıyor, kalbim kırılıyor, ama onlar bunun farkında değiller
Her ne yaşanmış olursa olsun, onlar benim canlarım
Beni hiç düşünmeselerde, ben onları allaha emanet ediyorum...
Biz bize yeterdik bilen biliyor
Kim ne derse desin biz can ciğerdik
Ayrılığımıza kader diyorlar
Demek ki, kadere yenilecektik.
Biz ayrıldık diye kimbilir nasıl
Gözünde ve gönlünde olmadığım kimseleri
Bugün itibarıyla
gözümden de gönlümden de sileceğim
Biliyorum, benim için hiç kolay olmayacak,
ama olay da olmayacak
Yalnızlığıma yalnızlıklar eklenecek
Kendini sevdiren sendin, kendinden nefret ettiren de sensin
Bana öyle geliyorki; bu gidişle, ben istesemde istemesemde kalbim beni yarı yolda bırakacak!
Sevgi ne demek, sevmek ne demek?
Bir bilen varsa ona soralım.
Ağlamak niye, ağlatmak niye?
Ağlayana, ağlatana soralım.
Kaçsak da kurtulamayacağız,
Canımı yaktın, içimi acıttın
Çabuk hırsız ev sahibini şaşırtır misali
Beni susturuyor; sen konuşuyor
Kalbimi kırıyorsun diyeceğim ama
Sen, kalbimi çoktan kırmıştın da
Ben sineye çekiyordum
İstediğin olsun, itirazım yok
Ben de senin gibi düşünüyorum.
Bensiz rahat bir nefes al, uyu
Uyu da; hiç uyanma, iyi mi! ?
Yanında olduğum zamanlarda
Gül bahçesinde gezer gibiyim
Yanında olmadığım zamansa
Beti benzi solmuş bir haldeyim
Kokusunu içime çektiğim
Gördüğüm en güzel çiçek sensin
Ben; yıllara meydan okurum,
sarsılmam, yıkılmam diyordum;
ama olmadı,
direnemedim bile;
takatım, gücüm kalmadı,
yanıldım ve yenildim.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!