Yaş kemale ermesine rağmen
Kimin kim, neyin ne olduğunu
Hala daha anlamadım gitti
Onun bunun gibi, hiçbir zaman
Saman altından su yürütmedim
Gerçek ne ise onu söyledim
Kim dost; kim değil, kim yakın; kim uzak, kim candan; kim katı yürekli anlamakta zorlanıyorum
Neyi ve kimi nasıl değerlendirmeli; ne yapmalıyım onuda hiç mi hiç bilmiyorum
Benim için kim ne kadar değerli; kim ne kadar önemsiz,ince eleyip sık dokurken hata da yapıyor olabilirim
Önemli olan; haklıyken haksız olmamak için; her şeyi süzgeçten geçirmeye kalkmak yerine, herkesi olduğu gibi kabullenmek ve ona göre davranmak olmalı...
Annem annem canım annem
Dünyanın en güzel annesi benim annem
Ben seni çok seviyorum
Ellerinden öpüyorum
Annem annem canım annem
Hayat mı bana bir anlam ifade etmiyor,
ben mi hayata bir anlam katamıyorum
hiç mi hiç anlayamadığım
bu denli bir hayatı nasıl sürdürebiliyor
ve hala daha nasıl yaşayabiliyorum
anlayabilmiş değilim!
Elbirliğiyle öldürdüğünüz cenazeye
Ceset muamelesi yapamazsınız
Yapmamalısınız
İçini bilmediğiniz bir insanın
Dış görünümü sizi yanıltabilir
Aklınızda bulunsun
Bugün, bu akşam; bu gece; kendimde değildim
Sabah olmasına rağmen, hala kendimde değilim
Elimden hiç bir şey gelmiyor olsa da
Bana bir şeyler olduğunun farkındayım
Gel dersen gelirim, kal dersen kalırım
Seni seven ben; sana hayır diyemem
Tamam, sen nasıl istiyorsan öyle olsun
Benim aklım da fikrim de sende kaldı
Senden vazgeçemeyeceğimi bil yeter
Olur da aklına düşersem bir gün eğer
Gelme gitme olmasın
Ya gel kal
Yada git, gelme
Aklım sende kalmasın!
Bu gece haddimi aştım yine
Seni bana yasaklamalıydım
Sana olan sevgim ağır bastı
Akışına bıraktım her şeyi...
Sen beni yok saysan bile
Benim aklım hep sende
Ben seni içimle yüreğimle
Ruhumla seviyor
Yanındayken bile özlüyorum
Ben senin hiçbir şeyin olmasam da




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!