Bıçak kemiğe dayandığı halde;
hala susuyor olmam,
hiçbir zaman konuşmayacağım anlamına gelmez;
ama bir gün mecbur kalırda
konuşmaya karar verirsem eğer,
bir daha ne sesimi duyabilecek
Sen bir varsın bir yoksun
Ben hep varım, varım da
Sen olmadıktan sonra
Ben ne işe yararım!?
Hemen hemen her gece;
gecenin bir yarısında
uykunun en derin,en güzel yerinde
uyanmak da neyin nesi allahım,
bana ne oldu böyle!
Bilmeden bir suç mu işledim,
Duygusallığıma yenildiğim gün
Hayata sıfırdan başladığımda
İyi ki sen çıktın o gün karşıma
Yaşadığımı hissettirdin bana
Ben hiç bu kadar mutlu olmamıştım
Sana ne kadar teşekkür etsem azdır...
Yaşamadan bilemezsin
Yaşayarak öğreneceksin
Cahil ben miyim sen misin
Buna sen karar vermelisin!
Biliyorum
ben öldükten sonra
bedenim de; benliğim de
yok olacak
ama adım unutulmayacak
hatırlanacak, anılacak
Geçmişimi ben mahvettim; geleceğimi sen
Yaşamadım, yaşamıyorum ben
Yaşayamayacağım da bilinen bir durumdu zaten
Velhasılıkelam; ben kendimi çok özledim...
Hatanın sana göresi bana göresi olmaz
Hata hatadır
Sen de yaptığın hatalarının bedelini ödemelisin
Aslında o da yetmez ama
Ah işte ah o amalar yok mu o amalar
Beni benden edecekler
Beni mutlu etmek istiyorsan
Beni benden çok sev
Açlığımı susuzluğumu gider
Ama acıma bana
Birlikteliğimiz
Yarım yamalak bir duygusallık olmasın
Gecenin karanlığına bel bağlama
Unutma ki her gecenin sabahı var
Küsenler, kızanlar, barışanlar için
Gün ağarınca hayat yeniden başlar




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!