Bir damla suya, bir kırıntı sevgiye
hasret kalmak istemiyorsan;
bir şeyler yapmalısın
Mutlu olmak, mutluluk vermek istiyorsan,
gününü gecene geceni gününe katmalısın
Başarılı olmak istiyorsan, canla başla çalışırsan;
Sabahın kör karanlığında;
uyur uyanık geçen bir gecenin ardından,
geceden arta kalan sessizlik,
senin yokluğunda hiç çekilmiyor olsada;
kabullenmek ve katlanmaktan başka
bir seçeneğim olmadığı gibi,
Verdiğim rahatsızlık için özür dilerim
Bir daha olmayacak, bilmeni isterim
Beni üzdün, yanılttın, hayallerimi yıktın
Bir başıma dünyada yapayalnız bıraktın
Ben bunu da atlatırım, Atlatacağımda
Ama senin yerin olmayacak hayatımda...
Senin, sendeki beni bitirdiğin gün
Ben seni içime gömdüm
Bundan böyle
Varla yok arası bir yerde
Duyduğuma göre mutlu değilsin
Hala bana tutkun, esir gibisin
Yıllar sürebilir senin bu tutkun
Bana sorarsan, ben çoktan unuttum.
İzi kaldı belki, bir yara gibi
Bu devirde gerçek bir dost bulmak; dosta dost olmak, dost kalmak oldukça zor
Herhangi bir kimseyi yargılamaya kalkmadan önce; sen dostuna ne kadar dostsun, unuda kendine bir sor!
Kan bağı var
Gönül bağı yok
Kan bağı yok
Gönül bağı var
Bir düşünün bakalım
Hangisi size daha yakın?
Duygusallığın alemi yok, bırak kim ne söylerse söylesin
Başarılı olmak istiyorsan, duymamazlıktan gelmelisin
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovsalar da
Sen, göründüğün gibi olmalı; olduğun gibi kalmalısın ki
İsteseler de istemeseler de bir gün mutlaka anlayacaklardır
Seni, senin kim olduğunu ve ne için çırpındığını...
Bir gün olsun; o bir gün içinde bir an olsun,
birbirimize olumlu yaklaşabilirsek;
üstesinden gelemeyeceğimiz herhangi bir şey
ne kalır ne de olur!
Madem ki; dosta dost ve arkadaşız
Benim seni aramamı bekleme
Bir güzellik yap, sen de beni ara
Yad edelim eski güzel günleri
Gönül koymayalım birbirimize
Bu düşünce ölene kadar sürsün




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!