Herşeyden
Herkesten önce
Senin için kendimi unuttum
Aklımı başımdan almakla kalmadın
Aklım sende kaldı!
Ahde vefa nasıl olur, eğerki biliyorsan
Sen bana veda edemez; elveda diyemezsin
Seni senden çok seven ben, sevmeye devam eder
Aklını başından alır, seni sana bırakmam
Sen; ben olursun, ben de sen, güzel güzel yaşarız...
Yıllardır seviye hasret kalıp özlemini çektiğim
Nereye, ne yöne, nasıl ve zaman akacağını bilmediğim
Anlamlandıramadığım,
kabaran bir duygu seli var içimde
Akar suyun yolunu bulduğu gibi;
umarım bir gün senin yolun da bana çıkar,
Açık açık söylüyorum
Her zaman değilse bile
Zaman zaman özlüyorum
Seni sana bıraksam da
Beni benden alıyorsun
İkilemde kalıyorum
Sen ve ben, yani biz insanlar
yıllara meydan okumaya kalkarken;
yılların bize meydan okuduğunun
farkına bile varamadan,
umursamazlık içinde bir ömrü tüketirken;
acıların en büyüğünü, en acısını,
Ben senin için deli divane olurken
Senin gözünde ve gönlünde yok hükmünde olmak
Acı verse canımı yaksa da
Gönül dergahımda abıhayatsın sen bana...
Ah be çocuk, dedim sana
Yanlış yoldasın be çocuk
Hangi yaşta olursan ol
Sen hep ana kuzususun
Kendin için, bizim için
Bir an önce dön bu yoldan
Önce olabildiğin kadar yakın
Sonra olamayacağın kadar uzak oldun
Şimdi ise bir araya gelemeyen iki yabancı gibiyiz
Ne o kadarını ne de bu kadarını beklemiyordum
Velhasılıkelam olan bana oldu
Dibin de dibine vurdum
Ne bu dünyada nede ahirette
Senden ayrı kalmak, sensiz yaşamak
Aklımın ucundan bile geçmedi
Ruhumda, kalbimde bir tek sen varsın
Halimden tavrımdan belli değil mi?
Ben Hazırım
Birbirimize karşı duyduğumuz
Saman alevi misali
Dargınlık; kırgınlık; kızgınlık
Beni kaygılandırıyor




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!