Saygı, sevgi ve hoşgörüsüzlüğün tavan yaptığı hallerde;
incinen, kırılan kalplerin gönül koymasından daha doğal olan ne olabilir?
Siz, siz olun; iki düşünün bir konuşun ki
başınız ağrımasın!...
Yaşadığımız dünyayı mahvettik
Yaşanacak başka yerler arıyoruz
Bu, Mars mı; Neptün, Plüton, Jüpiter mi olur
Onu bilmem ama
Nasıl yaşanması gerektiğini öğrenemedik
Bize, kıymetini bilemediğimiz bu dünya bile çok!
Ayrıldık diye seni unutmak,
Aklımın ucundan bile geçmedi.
Anı değilsin ki; seni anayım
Sana ölümüne sevdalıyım!
Gerçeksin, varsın ve sen yaşıyorsun
Ruhen bana benden yakınken
Senin bana sırt çevireceğin
Birgün beni yarı yolda bırakacağın
Hiç aklımdan geçmemişti
Vurgun yemiş gibi sarsılan ben
Herhangi bir gün
Seneler sonra da olsa, bir gün
Bana kendini anlatır mısın
Ama; yalansız dolansız ve net
Geçmişini unutabildin mi
Yüreğinde yerim oldu mu
Ne düşünüyor ne hissediyorsun
Yaşadıkça, yaş aldıkça,
yaşanılarak devam eden bir ömürde;
kaybedilen sevdiklerimizin eksikliğinin
hiç bir zaman doldurulamayacağı gerçeğiyle
onları yad edebilir
ve bunu başarabilirsek,
Aşk sevginin yalın halidir
Hislerin sana hükmeder
Eritir bitirir seni
Karşı koyamazsın sen hiç
Oyuncağı olsan da sevdiğinin
Sevilmesen de
Belli etmeden ben sana aşık olsamda,
sakın sen bana aşık olma
Önce kendini düşünmeli;
benim bu birlikteliği hak ettiğimden emin olmalısın
Günü geldiğinde,
sonrasına sonra bakar değerlendiririz
Zor da olsa hata affedilebilir; ama, yanlış asla
Sakın ikisini birbirine karıştırma
Hata üzüntüye sebep olur
Yanlış her şeyi bitirir...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!