Dünyanın yükü ağır gelmeye başlamış;
göçüp gitme zamanı gelmiş olsa bile,
geleceğin nasıl şekilleneceğini kimse bilemez!
Dünyaya insan doğmuş; ama insan olamamış
İnsanlıktan nasibini alamamış kim varsa
Yaşadığımız bu hayatta onların işi zor
Ne mutlu olabilir; nede mutlu edebilirler
Ama bunun farkına varamadan göçüp giderler!
Dizginleri eline aldığına göre
Bastırdığın duygularına gem vurmasan
Kıyamet mi kopar dolu dolu yaşasan
Özlemlerinde, hayallerinde ne varsa...
Kıyıda köşede kalmış bir eşya kadar değerim varsa senin gözünde,
Bu kadarı da; benim için hayata tutunma, yaşama sebebim olur.
Yeter ki sen küskünlüğüne son ver, bir şeyler söyle bana, konuş benimle,
Gönlünü kazandığım an; göreceksin bak, seni nasıl mutlu edeceğim…
Gözyaşlarımı kendimden bile gizliyorsam;
Sorana söyleyecek söz bulamadığımdan.
Korkum kendinden değil, yanlış anlaşılmaktan
Bunun nelere mal olacağı düşüncesi!
Ne gelebilirim. nede gidebilirim, gelmesi zor,
gelip de gitmesi daha da zor
Gelebilirsem sende sen olur, seninle kalır,
seni bırakıp gidemem diye korkuyorum...
Bir hayalin peşinden koşuyorsan, koşma
Akışına bırak her şeyi,bırak ki; o seni bulsun
Hiçbir zaman kendinden başkasına bel bağlama
Her ne yaşarsan yaşa çok daha mutlu olursun...
Bir gün olsun halimi hatırımı sormadın,
sen nasıl bir dostsun; ben anlamadım
ama sen benim için hala çok değerlisin
Arada bir görüşmenin; haberleşmenin
kime ne zararı olur
Hadi gel tut ellerimi,
Tren kalkmak üzere; kalktı kalkacak ve ben hala
kendimi bulamadım
Kendimi bulamadım ki senide bulabileyim;
bulmuş olabileyim!
Çok isterdim; son ana kadar da istemiştim,
aslında hala daha istiyorum
Belli etmesemde; sana bir şey olacak diye içten içe korktuğum, yüz yüze olduğum bir gerçekle mücadele ediyorum
Bazen aklım başımdan gidiyor, bazen de senden önce kendime kızıyor ama bunu sana belli etmemek için uğraşıyor, senin bu gerçeği bilmeni istemiyor; çünkü seni senden daha çok düşünüyor, elimden geleni yapmaya çalışıyorum
Uzun lafın kısası, iyi ki varsın, ben hayatında olsam da olmasamda, herkesten ve her şeyden önce sana sen lazımsın, her ne olursa olsun kendine iyi bak...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!