Hani siz benim en yakınlarım,
arkadaşlarım, dostlarımdınız,
ama sizler;
size ihtiyacım olduğunda,
beni yalnız bırakmakla kalmadınız;
yalnızlığımı da alt üst ettiniz,
Egoist ve bencil olmayan bir kimse
Başkalarını da düşünebilmeli ki
Tüm güzellikler paylaşılabilsin
Yoksa; bu hayat çekilmez bir hal alır!
Sen benim için önemlisin gülüm
Bu güne dek seninle geçti ömrüm
Senden sonra hayat olmasın gülüm
Senin için seninle ben de ölürüm.
En güzel günleri yaşamak varken
Bilmeni istediğim olmazsa olmazlarım var benim,
Gül yüzlüm, yüreğime açtığın yara derin mi derin!
Ben bende değilim, sende ben oldu benliğim, bedenim,
Senin yanında cehennem bile, bana; oldukça serin!
Nelere mal oldu yaptığım hata,
Sebebi sensin de; bunu bilen yok.
Sabrım tükenecek böyle giderse,
Ecel olacağım günün birinde.
Anlamayacaksın sen bile nasıl!
Unutmadım, hala dün gibi hatırlıyor
Bil ki; öğütlerini bir bir tutuyorum.
Umutsuzluklar içindeyim, savruluyor
Çaresizlikler içinde kıvranıyorum...
Şüphe etme hiç; mutlu gibi görünüyor
Gözlerimi gözlerinden alamıyorum,
Dalıp kalıyorum derinliklerinde.
Yazı, kışı, baharı, güzü yaşıyorum,
Tertemiz yüreğinin derinliklerinde...
Her defasında vuruluyorum,
Sende nasıl gözüm olsun
Sen benim
Koruduğum sakındığım
Kendi gözümsün
Sende gözüm olursa
Gözümden olurum
Gün her gün yeniden doğuyor da
Her gün bir değil
Bu bilineni ben de biliyorum
Bilinmeyen bendeki benim
İçimde deprem oluyor
Kıyamet kopacakmışcasına
Bazen bana benden yakın
Bazen de
Herkese olduğun yakınlıktan
Fersah fersah uzaksın bana
Hangisi Sensin
Senin için ben kimim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!