Canında canımdan can var
Uslan artık bu can sana kurban
Dünü unut bu günü yaşa
Yarına umutla bakalım.
Her günümüz bayram olsun
İnanki yalanım yok
İlk göz ağrım değilsin
Sana kanım ısındı
Son aşkım olabilirsin.
Bundan böyle hayata
Hep ben mi
Düşünen taraf olacağım
Beni düşünen
Bir allahın kulu olmayacak mı
Kendimi bildim bileli
Hayatım boyunca hiç bir zaman
Çiçek güzeldir;
Ama dalından koparılmazsa!
O çiçek ki;
Dalına yakışıyorsa...
Çok istedim sensiz olmak, seni unutmak
Kaderim bana her türlü mutluluğu çok görmüş
Mutluluğa giden yollara duvarlar örmüş
Daha doğarken ölmeden öldürüp de gömmüş!
Çok istedim sensiz olmak, seni unutmak
Konuşacaktık olmadı
Buluşacaktık olmadı
Olabilecek çok şey hayal ettik
Her nedense; olabilecek hiçbir şey olmadı!
Öğrendiğimi sandığım
Birçok şeyi,
Hälä da;
Olması gerektiği gibi
Öğrenemediğim,
Gün gibi;
Keşkelerimize her gün biraz daha çoğalan keşkeler ekliyorsak,
İçimizdeki girdabın derinliklerinde kaybolup yok olacağız!
Yaşama her yönüyle sarılarak, an be an değerlendiremiyorsak,
Çok yazık! Bütün bir hayatı korkularla, kuşkularla yaşayacağız...!
İçimde bir duygu var
Saklamak, gizlemek istediğim.
Ilık, sıcak bir his
Saklayamadığım, gizleyemediğim,
Sevgi mi? Aşk mı? Çözmek isteyip çözemediğim...
Yaşayan bir ölü olmaktansa;
Ölmüş olan; yaşayan biri olmayı,
Kendime yeğlerim diyemem.
Çünkü; ben hayatı seviyorum...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!