Ahde vefa nasıl olur, eğerki biliyorsan
Sen bana veda edemez; elveda diyemezsin
Seni senden çok seven ben, sevmeye devam eder
Aklını başından alır, seni sana bırakmam
Sen; ben olursun, ben de sen, güzel güzel yaşarız...
Yıllardır seviye hasret kalıp özlemini çektiğim
Nereye, ne yöne, nasıl ve zaman akacağını bilmediğim
Anlamlandıramadığım,
kabaran bir duygu seli var içimde
Akar suyun yolunu bulduğu gibi;
umarım bir gün senin yolun da bana çıkar,
Bu gece haddimi aştım yine
Seni bana yasaklamalıydım
Sana olan sevgim ağır bastı
Akışına bıraktım her şeyi...
Sen beni yok saysan bile
Benim aklım hep sende
Ben seni içimle yüreğimle
Ruhumla seviyor
Yanındayken bile özlüyorum
Ben senin hiçbir şeyin olmasam da
Gelme gitme olmasın
Ya gel kal
Yada git, gelme
Aklım sende kalmasın!
Gel dersen gelirim, kal dersen kalırım
Seni seven ben; sana hayır diyemem
Tamam, sen nasıl istiyorsan öyle olsun
Benim aklım da fikrim de sende kaldı
Senden vazgeçemeyeceğimi bil yeter
Olur da aklına düşersem bir gün eğer
Elbirliğiyle öldürdüğünüz cenazeye
Ceset muamelesi yapamazsınız
Yapmamalısınız
İçini bilmediğiniz bir insanın
Dış görünümü sizi yanıltabilir
Aklınızda bulunsun
Bugün, bu akşam; bu gece; kendimde değildim
Sabah olmasına rağmen, hala kendimde değilim
Elimden hiç bir şey gelmiyor olsa da
Bana bir şeyler olduğunun farkındayım
Yalnızılığa alıştım ama sensizliğe alışamıyorum
Kimse kimsenin umurunda bile değilken
Nedense ben herkesi umursuyorum
Bunun da bana zararından başka bir faydası yok!...
Herkese yakın bana uzaksın
Ben kendimi korkak sanıyordum
Ama sen benden daha korkaksın!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!