Her ne kadar kıskanmıyorum
Kıskanmam desem de
Kıskanıyorum yine de
Çünkü seviyorum
Unutursan unuturum
Unuttuğuna göre
Her boşanışta sel olsa;
Ruhumda birikse göl olsa;
Dile gelir gözlerim...
Anlatır sana,
Damlacıklar içindeki hayalimi! ..
Darmadağınım bu akşam yine;
Sen tütüyorsun buram buram,
Her yerimde, her şeyinle, hasretliğinle.
Tutacak mı dersin bir gün?
Ellerin ellerimi;
Sana veda edip,
Hoşça kal,
Elveda deyip,
Senden ayrılmaya kalkmak,
Aklımı, peynir ekmekle
Yemeye kalkmak gibi
Benden ancak bu kadar
Gerisi sana ait
Yüreğim boş kalırsa
Tutuşmaya müsait.
Demedi deme sakın
Düşünmek istediğim; düşünemediğim,
Düşüncelerim de yok artık!
Farkında değilim belki ama,
Demek ki; ben de yokum artık!
16.10.2006
Derdime ortak olmasanda
Sevincime ortak olmakla
Sen beni ayakta tutuyormuşsun
Ben, şimdi senin yokluğunda
Bugün, o günleri bile arar oldum
Derdimi geçtim
İkilem yaşarsan,
Köprüleri aşamazsın.
Benden öğrendiklerini
Bana satamazsın,
Desemde;
Her şey bir yana,
Sakinleşse de bir zaman
Denizin dalgası
Diner mi hiç?
Esse de bir müddet sakince
Rüzgarın uğultusu
Diner mi hiç?
Geldi gitti diyeceksen
Sen gel desen de gelemem
Sevme dedim diyeceksen
Ben istesem de sevemem




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!