Dostun az ama öz olsun
Düşmanın değil
Düşman kelimesinin bile lügatında yeri olmasın ki
Mutluluğun daim olsun, huzurunu kimse bozamasın...
Her şeyden önce, kalbine; yüreğine; gönlüne sor
Sonra da, vicdanının sesini dinle ve bir karar ver
Kalsan da gitsen de, hayatında olsam da olmasam da
Öyle bir karar ver ki; yaşam boyu sırtın yere gelmesin...
Kar çiçeğim, kır çiçeğim
Biz hep el ele, kol kola
Gönül gönüle olalım
Sen doldur da biz içelim...
İçeceğimiz hoşgörü
Kirpiklerimin ucundan başlayıp
İliklerime kadar işleyen
Hasretinin ateşi sönmüyor ki
Susuzluğum bir nebze dinebilsin!
Kim ne der ne düşünürse düşünsün
Ben sende sen, sen bende ben ol istiyorum
Ama karşılıklı olsun istiyorum
Tabi ki sen de istersen eğer,
dünyaya bile meydan okuyabilirız!
İçinden gelmiyorsa laf olsun diye söyleme
Sevmiyorsan sevmiyorsun, kaderime boyun eğerim
Sen beni ömrü hayatın boyunca sevmesende
Ben seni ölünceye kadar karşılıksız severim!
Dağın tepelerinde kalmış;
Kar yığınları kadar,
Öyle uzaksın ki...
Kar yığınları nasıl dört mevsim
Tepelerden kalkmıyorsa;
Ben de; istesemde,
Zifiri karanlık gecelerden sonra
Katran karası bir sayfa kapandı hayatımda
Bundan böyle; geçmişte yaşananları unutacak
Kıyıda köşede nöbet tutmayacak
Bembeyaz hayaller kurabileceğim
Hayatımın hiçbir döneminde
Başımda kavak yelleri esmiyorki
Kafama göre hareket edebileyim
Kim nasıl değerlendirirse değerlendirsin
Ben her zaman sorumluluğumun bilincindeyim
Ama düşündüğüm kadar düşünülmek
Şımartılmak da istemiyor değilim!
Sevdiğiniz bir kimse sizi sevmesede
Siz yine de sevmeye devam edin
Onu ne kadar çok sevdiğinizi anladığında
Er geç bir gün mutlaka o da sevecektir




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!