Darmadağınım bu akşam yine;
Sen tütüyorsun buram buram,
Her yerimde, her şeyinle, hasretliğinle.
Tutacak mı dersin bir gün?
Ellerin ellerimi;
Kanım donacakmışcasına,
Ellerim üşüyor,
Bedenim titriyor,
Ben, bende değilim!
Yüreğimde yangınlar,
İçimde acılarla yaşıyorum.
Başarının sırrı, başarısızlıksa;
Başarılı olmaktansa; başarısızlığı yeğlerim!
Seninle birlikte, sana hasret yaşamaktansa;
Benliğimi sende bırakır, tası tarağı toplar, çeker giderim! ...
Çiçek güzeldir;
Ama dalından koparılmazsa!
O çiçek ki;
Dalına yakışıyorsa...
Bu ne ilk ne de son çok dil döktüm çok
Seni sesini her özlediğimde
Sabaha kadar sayıkladım durdum
Kendime acıdım sana üzüldüm
Sen istedin sevdin sonra vazgeçtin
Benim için hiçbir şey değişmedi
Çok sevdiğin biri tarafından hiç sevilmiyor olmak katlanılabilir bir durum değil!
Buna rağmen hiçbir kimsenin seni anlamıyor olmasıda çok garip
Bu durumda başta kendin olmak üzere herkesi her şeyi sorgulamalı
Vicdanının sesini dinlemeli, kimseden sevgi ve merhamet beklememelisin...
Çok istedim sensiz olmak, seni unutmak
Kaderim bana her türlü mutluluğu çok görmüş
Mutluluğa giden yollara duvarlar örmüş
Daha doğarken ölmeden öldürüp de gömmüş!
Çok istedim sensiz olmak, seni unutmak
Sen geldin ya dünyalar benim oldu
Çok özlemiş, çok özlemiştim seni
Sesini, bakışını, gülüşünü
Sen geldin ya dünyalar benim oldu
Çok özlemiş, çok özlemiştim seni
Ne gecem belliydi nede gündüzüm
Konuşacaktık olmadı
Buluşacaktık olmadı
Olabilecek çok şey hayal ettik
Her nedense; olabilecek hiçbir şey olmadı!
Öğrendiğimi sandığım
Birçok şeyi,
Hälä da;
Olması gerektiği gibi
Öğrenemediğim,
Gün gibi;




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!