Olmayacak duaya amin dedim
Yok yere hem suç hem günah işledim
Allahım ben böyle biri değildim
Ne oldu, ben bu hale nasıl geldim
Yalan söylemeyi beceremedim
Doğrusu ne ise onu söyledim
Hiçbir kimsenin kendinden başka bir kimseyi düşünmediği bu alemde, üzülmemek elde değil
İnsanlığın, insan gibi insan olmanın temelinde yatan hoşgörüden en ufak bir eser kalmamışsa; bu demektir ki,
bize bir haller olmuş
İçinde bulunduğumuz bu durumda; kendimi toparlayamazsam eğer, sizi bilmem; ama belli ki ben kalbime yenik düşeceğim!
Denedim denedim başaramadım
Hiçbir türlü sana ulaşamadım
Tez bir zamanda senden alacağım
İyi haberlerini bekliyorum
Beni unutmuş olsan bile, ses ver
Sevdiklerimi üzdüğüm için üzülüyor
Kendimden daha çok onları düşünüyorum
Oysa, onlar bunun farkında bile değiller
Umarım, bir gün her şeyi gözden geçirirler...
Düşlerinde, düşüncelerinde
Düne takılıp kalmış
Dünden nasibini alamamış
Bu gününü yaşayamıyor
Yarınını planlayamıyorsan
Büyüdüm deme sakın
Herkesten herşeyi beklerken;
en sevdiğinin,
hiç beklemediğin halde vurduğu darbe,
sakın ola seni çıldırtarak;
çılgınlaştırmasın
Sen sakin ol,
Ömrü hayatında
bu zamana kadar
hiçbir kimsenin ne gözüne
nede gönlüne girememişsen
Ömrünün geri kalan kısmında
senin işin oldukça zor olsada
Can, alıp verdiğimiz bir nefes
Alamadığımızda
Alıp da veremediğimizde
Sonsuzluğa eriştiğimiz...
Son ana kadar, bu son olsun dedim;
demesine dedim, dedim ama
senden hiçbir şekilde vazgeçemedim
ve dediğimide bir türlü yapamadığım sebebiyle;
kendime yalancı çıkmamak için
son nefesimi verirken,
Bugüne kadar
düşündüklerin gerçekleşmemiş
istediklerin olmamışsa
bu demektir ki
bu uğurda
daha çok mücadele etmeli




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!