Ruhumda sıkıntı, başımda ağrı, yüreğimde yara
Bu böyle nereye kadar devam edecek; sonu meçhul!
Hayata gözlerini açan her canlının tadacağı
Sonsuza kadar sürecek olan tek gerçek var; o da ölüm!
Seni el üstünde tuttuğum, istediğini yaptığım, istemediğini yapmadığım için
suçluyum!
Seni sevdiğim, kendimden önce seni düşündüğüm, sana değer verdiğim için
suçluyum!
Olmadığın zamanlarda ve bugün hala seni önemsediğim, özlediğim için
suçluyum!
Seviyorum sevmiyorsun
Geliyorum gelmiyorsun
Sen benden ne istiyorsun
Susma; söyle de bileyim
Öleceksem de öleyim
Her şey istediğin gibi oldu
Ben sende kaldım sen bende yoksun
Oynadığın oyunun sonunda
Kazanan sen kaybeden ben oldum
Sanıyor olabilirsin belki
Ama bu iş burada bitmedi
Sen, yağdın; estin; gürledin
Ben sustum, seni dinledim
Seni çok sevdiğim için
Üzülmeni istemedim
Kalbim sana kırılsada
Düşler ve düşünceler
hayalleri aşmamalı ki
başarılı olunabilsin,
aksi halde
sukutuhayal engellenemez!
Canım sıkılıyor, çok yalnız kaldım
Gitmek istiyorum ben buralardan
Neresi olursa olsun farketmez
Ölümüne kadar gidebilirim...
Elim kolum bağlı, dünyam karardı
Sevgi
İçeriğinde neyi barındırmazki
Beğeni, arzu, istek ve daha neler neler
Saymak yetmez, saymakla bitmez
Yeterki, insanın içinde bir nebze sevgi olsun
Kediyi, kuşu, çiçeği, böceği sevebilelim
Konuşabildiğin;
konuşup anlaşabildiğin biri varsa hayatında,
kıymetini bilmelisin
Hayat uzun ömür kısa,
sonumuz ne olurdu ölüm olmasa!?
Sen geldin,
Bahar geldi.
Sen gittin,
Bahar bitti.
Saatler değil,
Hayat;




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!