Bir canım var istiyorsan
Onu da sana vereyim
Gözünü allah doyursun
Sana daha ne diyeyim
Param yok pulum yok benim
Sevdiklerim için yüreğimi ortaya koydum
Göğsümü acılara siper ettim
Nafile, hiç bir işe yaramadı
Bir allahın kulu çıkıp da beni anlamadı
Çabalarım sonuçsuz; ben yapayalnız kaldım
Zor da olsa; yaşadıklarım bana sabretmeyi öğretti
Özlenmeyi özledim
Ararsın diye de bekledim
Ama ne özledin nede aradın
Derdime dert ekledin
Bunu nasıl yapabildin
Bir izahı vardır elbette!?
Seni bir zamanlar sevdim diye,
Beni hala çantada keklik görüp;
Damarıma basmaya kalkma,
Sabrımı da zorlama.
Sensiz, ben beni buldum sonunda;
Güzel şeyler oldu hayatımda.
Kendiliğinden ölünmüyor ki; öleyim
Ölümüm senin yüzünden olursa
İşte; o zaman ölürüm!
Gönlümü gönlüne teslim ettiğim gün
Dünya ikimize ait oldu sandım
Aslında o gün daha yanılmışım da
Ben bunu ancak anlayabiliyorum
Acı olan; ben, beni sende bulduğum gün
Sen, seni benden alıp gitmişsin. Ömrüm!
Sevmenin yaşı olmaz
İnsan on beşinde de
Otuz beşinde de
Yetmiş beşinde de
Sevdimi sever
Yeter ki insan
Kalbinin sesini dinle, yüreğine sor
Kararın kesin, adımların sağlam olsun
İstediğin kilidi açabileceğin
Mutluluğun anahtarı senin elinde...
Sen kendinden eminsen
Yüreğini serin tut
Aldatan kendini aldatır
Zaman içinde her şey yerli yerine oturur
Kazandıkların kaybettiklerinden daha çok olur
Sen her şeyin en iyisini en güzelini hak ediyorsun
Kendisi ile yüzleşebilen bir kimsenin
hesap veremeyeceği hiçbir şey yoktur
Ama her kimseki kendisi ile barışık biri değilse
sarılacağı sudan bahaneleri çoktur
Öyle veya böyle
sevgisizlik varlık içinde yokluktur




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!