İstediğim gibi bir hayatım olmadı
Hayatımda da istediklerim olmadı
Gerçekler yalan yalanlar gerçek olmadı
Hayatta tek bir gerçek var ki; onu da bilen biri olmadı.
01.07.2006
Bir kimsenin olmasada olur
Bir diğerinin mutlaka olmalı dediği
Hoşsohbet, tatlı dil, güler yüz
Bir insanda olması gereken bu vasıflar
O kimsenin kişilik ve karakter yapısını gösterir
Ona göre de değer verilir, değerlendirilir...
Sevgi fakiri olmasaydın eğer
Hayata daha farklı bakar
Seni düşüneni düşünür
Sevincine derdine ortak olur
Onunla ağlar onunla güler
Hem sen mutlu olur
Dostum, arkadaşım, kardeşim dediğin
Arandığında yanında olduğun
Aradığında yanında olmayan
Böyle dostun, arkadaşın, kardeşin
Olmaz olsun!
Ama ve fakat demeden bunu başarabilirsen
Günün her saatinde,
gecenin bir yarısında
Sana gelmek;
yanında olmak istiyor
ama ne gelebiliyor,
nede olabiliyorum
Dün gece çok kötü bir rüya gördüm
Allak bullak oldu bütün hayatım
Sensizliği hesaba katmamıştım
Sabaha dek sana ulaşamadım
Yaşıyorum ama ölmeden öldüm!
Hiçbir kimse,
ölmeden öldüm diyemez
Ölmek demek;
belki de
ölümsüz olarak
yeniden yaşamak demek
İlk günkü heyecan yok ki içimde
Kara bulutları dağıtabileyim
Yağmurlara doluya tutulmadan
Yine benliğinde eriyebileyim.
Denizi görmüyorum gözlerinde
Bir kimse
sevgiye muhtaç
sevilmeye aç olduğu
zamanlarda bile
Yanında olmayan birisini
aklından çıkaramıyor
Sevginin gönlümdeki kilidi sen
Mutluluğun anahtarı sendeki ben
Sevdanın reçetesini yazalım
Birlikte yaşayalım, yaşlanalım.
Bir gün yokluğumuz hissedilirse




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!