Sen beni bir istedin bir istemedin
Ben senin ne istediğini bilemedim
Bildiğimi bilmeni istediğim
Sonsuza kadar seninle olmak istediğim...
Bu kadar değiştiğine göre
Beni canen sevmiş olabilirsin
Benimse içimde binbir kuşku var
Bu şekilde yaşamak oldukça zor
Ben hala geçmişteki günlerdeyim
Neler oluyor; bir şey bildiğim yok
Fakat, bir şey bilmeme de imkan yok
Nasıl olsa; soran yok, söyleyen yok
Zaten, bilmemi isteyen de yok.
Demek oluyor ki; bedenim var, benliğim yok
Gece bitti, gün doğdu, sabah oldu
Bir günü yine geride bıraktık
Birlikteliği değerlendirelim
Yarına çıkacağımız ne malüm! ?
06.10.2006
Sen beni bir gün bile sevmişsen eğer
Ben senin için yanıp tutuşuyorken
Sen beni nasıl unutacaksın, nasıl
Hiç düşündün mü nasıl unutacaksın!?
Seni senden çok sevdiğimi bile bile
Anlamlandırılamayan anlamın ne anlamı var anlamlandırılamıyorsa
Saatlerce, günlerce dil dökmek
boşa kürek çekmekten başka ne işe yarar!
Kaba ve katı yürekli olmak
kişiliksizlik değilse de
sevgisizliktir
Hoşgörü, duygu ve sevgi yoksunu
böyle bir kimseden
Kimseye vermediğim değeri verdiğim
Seninle ağlayıp; seninle güldüğümden
Kanımın son damlasına kadar direndim
Nafile, inadından vaz geçiremedim
Nankörlük
senin ruhunu sarmış,
bırak yaşamayı;
dünyaya hiç gelmemiş olmalıydın,
bencillik ve sabırsızlığın da ötesinde
isyankar olan;
Yıllar geçiyormuş geçsin bana ne
Ömür bitiyormuş bitsin bana ne
Ben yaşayacağım kadar yaşadım
Mutluyum kendimi sana adadım!
Beni hiçbir şeye muhtaç etmedin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!