Ben, bugün seni bana geri döneceğin güne kadar terk ediyorsam; bu demektir ki,ben yaşadığım sürece seni hiç bir zaman, hiç bir şekilde terk edemeyeceğim, nokta!
Senin bu umursamaz tavrın
Beni hiçe saymak değil mi?
Dünyayı ayaklarının altına seremedim belki ama;
İstesen canımı verebilirdim,
Ne olur bana haksızlık etme!
Yakana yapışıp senden davacı
Olsam ne yazar, olmasam ne yazar.
Bütün davaların hakimi, yargıcı
Olsam ne yazar, olmasam ne yazar.
Kış ortasında yaz, yaz ortasında kış
Yaşadığımızı sanarak
Yaşamıyorsak
Neden doğduk ki
İnsan olarak
Belki de
Taş kaya
Hayallerin bir adım ötesinde
Her sonun sonunda bir sonsuzluk var
Sonsuzluklarda uçulunabilirde
Düşüp yere çakılınabilirde
Bir şey değişirse her şey değişir
Seni bana hatırlatacak ne varsa
Hepsini, her şeyi bir bir yakacağım.
Bundan böyle; nerde akşam orda sabah
Dünyanın anasını satacağım!
Ne söylüyorsa; sade dilim söylüyor
Benim sana verdiğim değeri
sen kendine vermedin
beni hiç düşünmedin
üzdün, kahrettin
ama ben sana
küsemediğim, kızamadığım için
Arama, sorma, söyleme diyorlar
Nedir bu böyle bana yapılanlar
Ben çoktan öldüm de haberim mi Yok!
Bu nemene tarif edilemeyen bir sevgisizlikse böyle,
Nedeni niçini belli değil ve sebebi sensen eğer,
Akıttığın zehri iliklerine kadar zerk etmelisin ki;
Acı çekmenin ne demek olduğunu hissedebilesin!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!