Senli benli mi, bizli sizli mi,
sen bana karşı nasıl davranırsan;
ben de sana karşı öyle davranırım,
daha doğrusu öyle davranmalıyız
Her ikimiz de birer birey olduğumuza göre;
hangi konumda olursak olşalım,
Sen bana iyi geliyordun ama
Aramıza kara kedi mi girdi
Uzaklaştık biz; sen benden ben senden
Sen istesende istemesen de
Ben her zaman senin tarafındaydım
Sen olsan da olmasanda durum bu
Uzaklığı; yakınlığı; dostluğu; arkadaşlığı; sen belirledin
Ben sana boyun eğdim, çünkü seni seviyor; sana değer veriyordum
Ama sen bir anda hepsini yerle bir ettin
Ettin ve daha o an, sen benim için bittin!
Sen beni benden al, ben sende sen olayım
Ben seni senden alayım, sen bende ben ol
Sen ben olmasın aramızda, ikimiz bir olalım
Öyle bir hayat yaşayalım ki; tadına doyum olmasın...
Birbirimizle görüşmüyor, konuşmuyor,
haberleşmiyorsak bile,
müsebbibi her kim ve ne olursa olsun,
arada bir soğukluk var demektir ki;
buda, istenilse giderilemeyecek bir durum değil
Yeter ki, sen ben demeden
Ruh halime bağlı,
Yağmuru sevdiğim de oluyor, sevmediğim de.
Rüzgarı sevdiğim de oluyor, sevmediğim de.
Konu sen olunca; akan sular duruyor,
Gündüz ise, güneş doğuyor.
Gece ise, ay ışık saçıyor.
Sen, ben gibisin
Tutkunum sana
Vazgeçemiyorum.
Kolay sandığım
Zor bir bulmacasın
Çözemiyorum.
Yine her günkü gibi dert dolu, hüzün dolu
Kederle yaşadığım bir günün akşamında
Sana da rastlamak olunca alın yazımda
Buğulu gözlerim, şimdi daha da buğulu.
Hiç ummadığım bir anda sana rastlayınca
Hiçbir zaman; hiçbir şekilde değişmez sanılan her şey,
bir anda; bir çırpıda değişebilir.
Ne oldu; nasıl oldu; neden oldu; sen bile anlamazsın!
Sen sen ol, tedbiri elden bırakma, her şeye hazırlıklı ol...
Sen bana gelmeden gittin
Ve ben daha o an bittim
İnanamıyorum sana
Bunu bana nasıl yaptın
Beni ben yaptığınıda
Unutamadığım için




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!