Kendinden çok değer verdiğin,
sevdiğim dediğin kimseler,
seni hayal kırıklığına uğratmış olsalarda,
sakın üzülme!
Bir gün gelecek;
birileri mutlaka anlayacaktır seni,
Düşman değiliz ama insan düşmanına bile
senin davrandığın gibi davranmaz
Nedir senin benimle alıp veremediğin,
kem küm etmeden söyle de bileyim
Bana gelince;
ben çiğ yemedimki karnım ağrısın,
Bu hayatta
Seni, senden başka
Kim düşünüyor ki;
Sen kalkıp da
Kime ne anlatabilecek
Kimi, kime şikayet edebilecek
O güzelim yüreğin
Hala boş duruyorsa
Kesin bir sırrı sebebi vardır
Sende saklı, başkasına yasaklı.
Boşver öylede kalsın
Kağıtsız kalemsiz sevgi aşk dolu
Yüreğimin ateşinde yaktığım
Senin o hala okuyamadığın
Mektupların hepsini sana yazdım.
Satır satır hece hece her gece
Ne senden önce, ne de senden sonra
Ben kimseyi dudağından öpmedim
Aklımı başımdan alan sen hariç
Ben kimse için göz yaşı dökmedim.
Durup dururken neden ayrıldık ki
Senden öncede senden sonrada
Kimseyi sevmedim sevemedim
Kendimi kandırmışım sadece
Ben bunu daha yeni öğrendim
Sensizliğin ne demek olduğunu
Ölüyorum bak, seni severken
Ölümün soğukluğuna bürünmeden
Son nefesimi vermeden önce
Bir kere olsun eğil de elimi tut
Yalandan da olsa
Kulağıma beni sevdiğini fısılda
Yüreğini aç bana,
Gözün arkada kalmaz.
Senden sonra;
Hayatımda hiç kimse olmadı,
Hala aşığım sana,
Yıllar yılı sensizlik;




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!