Önce kendimi, sonra da sizi affetmiyor,
ölünceye kadar da affetmeyeceğim...
Siz de kendi kendinize, bir başınıza kaldığınızda;
başınızı ellerinizin arasına alarak düşünün.
Ve siz siz olun, kimselere ders vermeye kalkmayın,
yaşananlardan kendiniz bir ders alın!
Bütün değerleri altüst eden bir kimse
En değersiz kendisinin olduğunu anlayabilse
Acınacak halde olduğunu görmezden gelip
Ağlanacak haline gülebilir mi, siz söyleyin!
Sevginin de sevmenin de ne demek olduğunu
Seni tanıdıktan sonra öğrendim
Umarım yüzüme gözüme bulaştırmam
Sen de ayni hisleri taşıyorsan
Amasız ve fakatsız bir an bile beklemeden
Ömür boyu seninle; sende sen olmak istiyorum
Düşünmenin düşünülmesinin
Düşünülemeyeceğini düşünürken
Şimdiki zamanda;
Düşünmeyi bile düşünemiyorsak
Demek oluyor ki,
Bize her şey müstahak!
Şimdi Seninle olmak vardı ama sen yanımda değilsin
Senden seni istiyor olur; beni tümden sana verirdim
Aramasan; gelmesende sen, seni sevdiğimi bil yeter
Sen yanımda olmayacaksan, senden sonrası hiç olmasın
Sensizlik kolay olmasada, isyan etmeye hiç hakkım yok
Başımda vızlama sinek!
Kızıyorum bak artık
Ölümün elimden olacak
Oysa sen de yaşamalısın sinek!
Durup dururken ölümüne mi susadın ki sinek!
Günün birinde
Sıra gelince
Hiç istenmeyen
O gün gelecek
Bizi seçecek
Kıvranacağız
Hayatımı size endekslemiştim
Siz beni ipotek altına aldınız
Bunu bana reva görmüşseniz
Yinede sizin canınız sağolsun
Siz benim sevdiklerimsiniz...
Yüreğin hissettiğini beyin düşünüyor;
akıl kararlılıkla onaylıyorsa,
ruh bedeni sarar sarmalar, korur kollar,
sabaha kadar gözüne uyku girmediği gecelerde bile
sen; sen olur, yaşanılası yeni bir güne uyanırsın,
hayat son ana kadar sürüp gider...
Azrailim de olsan gel,
Gel ne olur!
Kollarıma atıl,
Kendini bana bırak,
Beni benden al...
Bil ki; ben sana hala




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!