Yüküm ağır, derman arıyorum
Sen bana dert satıyorsun
Pes yani, Sensiz olmam da mümkün değil!
Ben, bu işin üstesinden nasıl geleceğim?
Bir sen veya ben değiliz
Kıymeti bilinmeyen bu dünyada
Rabbim bizi sınıyor sadece
Biz bu sınavı geçeriz sabır ve selametle.
Seni beni elinde avucunda oynattığını sananlar
Yaşanacak güzellikler varken
Ölümüne sevmenin
Sana ne faydası olabilir;
Sen olmadıktan sonra!
Ölümüne uğraş verilsede
Seni görmeden tanıyorum;
Sesini duyuyor,
Elini tutuyor,
Saçını okşuyor,
Sıkı sıkı sarılıyorum sana...
Yoksun ama varsın!
Gönlümde olsan da; gözümden düştün
Olanları büyüttün de büyüttün
Ben küseceğime, sen bana küstün
Suçlu olan, sen değil de ben miyim! ?
Benim için senden başkası yoktu
Seni,
Kendim kadar sevdiğim halde
Sana söyleyemedim,
Sen de anlamadın...
Anlamış olsan bile
Ben, anlamadığını sandım.
Bu gece yıldızları tek tek toplayıp,
Ayaklarının altına sereceğim.
Yıldızların üstünde sen ve ben;
Dünya yalnızca ikimizin olacak...
Gök yüzünden rengarenk güller yağdırıp,
Yapraklarından sana yorgan yapacağım.
Unutamadığımca! Unutulduğumu düşünmenin burukluğu içinde,
Sessizliğime son noktayı koyup; ses veriyorsam bilineki acizliğimden değil!
Benimkisi, yıllarca yaşanılmışların hatırına içten gelen sade bir serzeniş...
Ne oldu, neler oldu, nerelerdesiniz, söyleyebilir, ses verebilir misiniz! ! ?
07.01.2007
Size sorsam; beni bana anlatabilir misiniz?
Hayır, dediğinizi duyar gibiyim.
Ben, bana esir olduktan sonra;
Bunun daha ötesi yok!
05.10.2006




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!