Geçmişini unutmuş; hatırlamıyorsan
Geleceğini düşünerek tasarlayamıyorsan
Sen senden gitmiş, sen bitmişsin demektir
Seni bu hale düşürenler utansın!
Yüreğinin kapısına kilidi ben vurdum bu gece
Etrafınıda bir güzelce perçinledim iyice
Ne giren çıkabilir ne de çıkan girebilir
Zaten, benden başka girip çıkan biri olabilir mi ki; sence! ?
Bugün bu gece
hava çok soğuk
Ama sen
bu çok soğuk havadan
daha soğuksun
Bana öyle geliyor ki
Gönlüm bir mezar oldu sensizliğime
Seni gömdüm derinliklerine
Bütün iyi niyetime rağmen, sen dahil
Omzuma bir el değmedi; ben, ben olduğum için
Ne senden önce, ne seninle, ne de senden sonra
Ben, ne seni nede kendimi
ben, bizi özledim bizi
bizi, ikimizi bir arada
ne seni tek başına nede beni
Tadı damağımızdaki yalnızlığı
birlikte paylaşıyorken
Senden bana hatıra kalan tek şey
Anlıyorumki yalnızlığım olmuş
Ben zaten hiç yabancısı değildim de
Bu defa kendi kendime yenildim
Senden öncesi senden sonrası yok
Her şey seninle başladı tamam da
Senin; sana senden başka
Dostun oldu mu hiçbir gün?
İhtiyacın olduğunda
Teselli bulabildin mi?
Sorma, sorma boşu boşuna,
Allahım! Yarabbim! Güzel Allahım!
Nedir başımda bu bin bir musibet benim?
Aklıma mukayyet olmalıyım,
Saç baş yoldurma bana,
Çıldırmak üzereyim!
Yalnızlığı bir tek sen bilirsinde;
Sıkıntılarını yalnız başına göğüslemeye çalışırken kim bilir ne fırtınalar kopuyordur içinde
Kimseyi üzmemek için üzülüyor, kahroluyorsundur
Yapma bunu; biraz da kendini düşün
Senden başka sen yok
Herkesten önce, sana sen lazımsın
Bir de, seni senden çok seven; düşünen; özleyen; değer veren
Yıllardır aradığım seni birbulabilsem
Seni bulduğum gün, ben; beni de bulacağım
Gözlerinde gözlerimi, aşkı görebilsem
Seni dinleyip; beni sana anlatacağım...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!