Alacağın olsun demiyorum
Benim sana hiçbir borcum yok
Benden daha iyi biliyorsun ki
Alacaklı olan benim
İki elim iki yakanda
Hakkımı nasıl ödeyeceksin
Benden aldığın ne varsa yak gitsin
Hiçbir resim, hiçbir yazı bırakma
Hatırlama; anma; sorma, söyleme
Beraberliğimiz, anında bitsin!
Yak gitsin, bırak bitsin,
Ben yoksam, sen de yoksun, siz de yoksunuz
Varlığınız, varlığım kadar
Bunu da; aklınızın bir köşesine yazın!
Öyle bir durum, böyle bir durum
Durum içinde durum
Ölüm uykusunda gibiyim
Ama uyuyamıyorum bile
Ve ben; bu durumda
Çözümsüzlük içinde
Selamsız sabahsız girdiğin hayatımdan
hiç beklemediğim bir anda
sessiz sedasız çekip gittin
Bu bir veda mı elveda mı
anlamlandıramadığım duygular içindeyim
En azından birlikte geçirdiğimiz yılların hatırına
Kılı kırk yararak bugünlere geldiğimize göre,
yarın daha güzel,
yarından sonraki günler daha da güzel olmalı...
Birileri yolumuza taş koymaya kalksa bile;
Bunun da üstesinden gelebilmeliyiz...
Herkese yakın olacaksan
Bana benden uzak ol
Uzak dur
Uzak dur ki
Ne benim yüreğim incinsin
Ne de ben senin yüreğini inciteyim!
Bugün benim doğum günüm
Ama ben hiç iyi değilim
Her an ölebilirim
Doğum günüm ölüm günüm olabilir
Beni ayakta tutan sizlerdiniz
Nedeni niçini ne olursa olsun
Yaşananlar
unuttum demekle unutulabilse,
kimse kimseyi sevmez,
aramaz ve özlemez;
hayatın tadı tuzu da olmazdı...
Sonumun sonu olacak olan;
son yolculuğum öncesi, inkıtaları oynadığımın
farkında ve bilincinde olmama rağmen;
yapabileceğim hiçbir şey yok, kabullenmekten başka;
ama her son yeni bir başlangıcın işaretiyse;
sonsuzluğun da sonu yok demektir, unutulmamalı..!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!