İnanki yalanım yok
İlk göz ağrım değilsin
Sana kanım ısındı
Son aşkım olabilirsin.
Bundan böyle hayata
Nur tanem, bir tanem, inci tanem
Meleğim, bebeğim, canım benim
İyiki varsın ve benimlesin
Seni çok ama çok seviyorum
Canımın canı, gözümün nuru
Hep ben mi
Düşünen taraf olacağım
Beni düşünen
Bir allahın kulu olmayacak mı
Kendimi bildim bileli
Hayatım boyunca hiç bir zaman
Seni düşünmek istememezlik edemiyorum
Düşlerimde, düşüncelerimde, bende sen varsın
Ben, seni kendimden bile daha çok seviyorum
Sen canım ciğerimsin ama; bana benden çok uzaksın...
18.02.2007
Madem ki ne ekersek onu biçeceğiz cancağzım
Uğura da uğursuzluğa inanmamız lazım...
Bana göre benden önce
Canan gelir candan önce
Diyemiyor, düşünemiyorsan
Kusura bakma;
Senden ne köy olur
Ne de kasaba! ...
İnsanların hayvanlardan tek farkı,
hissettiklerini ve düşündüklerini konuşabiliyor olmaları...
Yaralı kuşa kurşun sıkılmaz!
Yarama merhem olamıyorsan,
Üzerine tuz biber ekip daha fazla deşme ki;
Kanadı kırık olarak yerlerde sürünmeyeyim!
Her insanın muhakkak bir sevdiği vardır
Her sevenin sevilmediğine inancım kesin
Seninle sevginin doruğuna erişebilsem
Daha ne isterim...
Her boşanışta sel olsa;
Ruhumda birikse göl olsa;
Dile gelir gözlerim...
Anlatır sana,
Damlacıklar içindeki hayalimi! ..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!