Keşkelerimize her gün biraz daha çoğalan keşkeler ekliyorsak,
İçimizdeki girdabın derinliklerinde kaybolup yok olacağız!
Yaşama her yönüyle sarılarak, an be an değerlendiremiyorsak,
Çok yazık! Bütün bir hayatı korkularla, kuşkularla yaşayacağız...!
Çok yordun beni çok
Her gün bir önceki günü arattın
Gecelerce uykusuz bıraktın beni
Bir dediğin bir dediğini tutmadı
Sev dedin, taparcasına sevdim
Sevme dedin, daha delicesine sevdim
İçimde bir duygu var
Saklamak, gizlemek istediğim.
Ilık, sıcak bir his
Saklayamadığım, gizleyemediğim,
Sevgi mi? Aşk mı? Çözmek isteyip çözemediğim...
Fark etmiyor; sabah, akşam, gün, gece
Bilinçli yaşadığımız sürece
Çok şey öğreneceğiz hece,hece
Paylaşmak üzere cümle cümle
Sonradan sonraki son ana gelince
Sonun sonu çözümsüz bir bilmece!
Yaşayan bir ölü olmaktansa;
Ölmüş olan; yaşayan biri olmayı,
Kendime yeğlerim diyemem.
Çünkü; ben hayatı seviyorum...
Her ne kadar kıskanmıyorum
Kıskanmam desem de
Kıskanıyorum yine de
Çünkü seviyorum
Unutursan unuturum
Unuttuğuna göre
Derdime ortak olmasanda
Sevincime ortak olmakla
Sen beni ayakta tutuyormuşsun
Ben, şimdi senin yokluğunda
Bugün, o günleri bile arar oldum
Derdimi geçtim
İkilem yaşarsan,
Köprüleri aşamazsın.
Benden öğrendiklerini
Bana satamazsın,
Desemde;
Her şey bir yana,
Sen beni benim seni sevdiğim;
düşündüğüm; özlediğimden daha çok seviyor,
düşünüyor, özlüyorsun
ama bunu dillendiremiyorsun
ve ben her gün sana biraz daha çok bağlanıyor,
sensizliğe sabredemiyor,
Sakinleşse de bir zaman
Denizin dalgası
Diner mi hiç?
Esse de bir müddet sakince
Rüzgarın uğultusu
Diner mi hiç?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!