Sen gelirdin aklıma
Dişimin ağrısı geçerdi.
Gelmeden bahar
Dalları çiçeklenirdi kirazların
Sen gelirdin aklıma
Yüreğime sevdan değerdi
Ne mutlu zamanı zamana unutturanlara
Acıların kollarında gülümseyip,
Merhametin göz yaşında kaybolanlara.
Ne mutlu ki onlara
Teslim yollarına nur yağdıranlara.
Ezcümle Helal olsun
Gittin de ne oldu?
Geceler gün mü olmadı?
Hangi mevsim akmadı bahardan bahara?
Yörünge aynı Dünya aynı.
Sen beni sildin de ne oldu?
Aşkı yaratan ilahi güç,
Nazlı nazlı bakıp
İçimde yer etme yar.
Allah'a emanet bir canım
Ne olur aklıma girme yar.
Her duyduğumda sesini
Ne olurdu gelseydin!
Aklım senden ileri gidemiyor.
Sen yoksun kalbim ağrıyor.
Ne olurdu bilseydin!
Halim yok teselliye
Bu arafta canım yanıyor.
Ne olurdu çare olsan.
Sevenin unutamıyor işte!
Yapamıyor sensiz.
Var olduğun yerlerde
Yokluğu oynuyor mecburen.
Eğer yoksan,
Yüreğimde diş izi
Preslenmiş ömrüm.
Vardığım yer
Boşluğun ülkesi,
Yıllar saydım
Unuttum sayısını şimdi,
Sayıkladığım ne ismi sevgilinin
Ne hayali gözleri…
Aradığım ne aşk yıllarca beklediğim
Ne de bir parça sevgi…
Saf kokusu toprağın,
O her şeyi silen.
Onca yazdığım şiirlerin ruhu yok mu diyorsun?
Gittiğinde daha da yazılmaz mı sanıyorsun?
Maalesef güzellik yanılıyorsun.
Bu can bu tende oldukça
Mısralar duygu duygu damlayacak.
Nesi var yaşanacak hayatın.
İçinden çıkarsan seni
Bir değeri kalır mı ettiğin hayalin?
Nefes alınacak neresi dünyanın?
İçinden aşkı alsan
Olsa ne olur olmasa ne olur düşlerin?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!