Alıştırıldım sevmelere.
Yabancısı değilim oysa dalgalı denizlerin.
Sevgisizlik yalnızlık demekse
Yaşamak ne mümkün olmazsa olmaz gözlerin.
Dur, daha gelmedim sadede.
Beklemek ölümü yalanlardan arta kalan en gerçek
rüyalara uyanabilmek
Gülebilmek inadına, her şeye rağmen huzurun
sesinde aradığın bulabilmek
Cebelleştiğin hayattın boğazında attığı düğümü
sonsuzluğun eşiğinde çözebilmek
Olmuyor bazen,
Dünya ya çok hızlı dönüyor!
Ya gereğinden yavaş! ! !
Kavuşmuyor baharlar yaza,
Acılar sırıtırken akşamüzerileri.
Cebimde unuttuğum mısralar
Canım acıyor
Düştükçe aklıma
Bir yanım aşk
Hala Sen
Hala Gözlerin
Hayalin
Bahar kokulu sabahların serinliği çöker içime
Ve yüreğimde hüznü yalnızlıklarım canhıraş
Bugün düşlerim sahipsiz hatıralar ise biçare
Güzergâhında ecelin yol alıyorum yavaş yavaş
Sen ağlarken güldüğümsün zaman zaman
Seni bekliyorum.
Kimbilir. Belki bir gün…
Olur ya!
Allah kerim;
Dönüverirmişsin bir yerinde ömrümün.
Bekliyorum işte.
Sen kalpte ömür törpüsü
Hayat boyu korkularımın
Derin gürültüsü,
Nedensiz attılar önüne
Buz tuttu düşlerim.
Sevmemek seni ihanet olurdu
İhtiyacım var, artık gör beni.
Düşlerimde umut, yaşat gerçeğini,
Gel dursun zaman
Gel ki zayi olsun mekan,
Yazım ol kışım ol ama sev beni.
Belkide imkansızlığın olmasaydı
Bu kadar sevemezdim seni.
Hiçliğimde bulduğum aşkının
Yorumsuz yalnızlığında
Dilsizdim sadece.
Kimbilir belki de
Unutulmaya yüz tutan hisler
Gelse şimdi dile,
Anlatsa maziyi
Pert olur gelecek,
Unutur gülmeyi.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!