Aşk için nedenlerim vardı,
Olmazsa olmazlarım içimi acıtan.
Böyle bir beklentim yoktu oysa
Ne bir arzu
Ne istek
Hem kim ister ki soğumayı yaşamaktan.
Kendimi düşünüp seni üzmektense
Seni düşünüp çaresizliklerimde boğuluyorum, hepsi bu!
TmR 07.08.2017
Eyvallahın yoktur; Bilirim!
Silmişsen beyhude çaba temyizi.
Korkularımın boğazımdaki hali,
Madem yok hükmündeyim,
Resmiyete kovuşturalım, Nedersin?
Peki, dediğin olsun!
Öyle sevmeyeyim seni.
Güzelliğinden sakınırken,
Yüreğimi yokluğunla döveyim.
Garantisi var mı?
Unutabilir miyim gözlerini?
Sevda dediğin nedir ki!
Sevene üç beş damla gözyaşı.
Sevilene hayatın suspayı.
Mutluluk dediğin nedir ki!
Bekleyene bir iki saniyelik rüya,
Beklenene birikimi bir ömür hatıratı.
Bir ben vardı kırık dökük, Bileceksin
Çıkmayacak aklından bu halim
Geçmişin karanlığına hapsettiğin
Hayalim düşecek pencerene
Bunca anlam içinde
Bir teselliye hasret, düşüneceksin
Sebebi var suskunluğumun
Hüsnükuruntun diyemezsin.
Bakışlarım senden yoksun
Artık menzilime giremezsin.
Sebebi var infaz edilişinin
Hangi baharın esintisi düşürdü içime bilmiyorum.
Başım dönmeye başlayalı önümü görmüyorum.
Hissedilmeye değer ne varsa, gecelerden korkuyorum.
Üzerimde tüm sevdaların ağırlığı, nefes alamıyorum.
Yaşadıklarımı düşünüyorum bazen.
Etmiyorum hiç bir şeyden
Nefretten nefret ettiğim kadar.
Aşığım sevmelere sevilmelere,
Var mı daha ötesi duygular.
16.11.2015 00:52
Darmadağın viraneyim.
Ne söylenir
Ne hissedilir
Garip bir alemdeyim.
Yalnızlık yollarında
Yürümeye




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!