Biliyorum kırgınsın.
Zirvelerinde yalnızlığı yaşarken hayal kırıklıklarını günler sayıyorsun gitmek için.
Ve ben çaresiz, seni izliyorum. Ortak olamamanın sıkıntılarına, seni yaşayamamanın hüznü, borçlandırıyor yarınlara.
Halbuki sana gitmeyi düşündürecek sebepleri kaldıramazken yüreğim,
Gidecek olmanın ağırlığı altında ezilip büzülüp bitmekteyim.
Dünya denen dönen şey.
Kafalarımız allak bullak.
Aklımızda garip yorgunluk.
Zor gelir yaşamak.
Ve ben.
Silüeti güzelliğin buram buram
Doyar mıyım bilmem binlerce sen yaşasam?
Aykırı duygular şimdi revaçta
Bir nefes olur mu bilmem rüzgarına yakalansam
İçimde yangının kıvılcımıydın sen Laetitia
Omuzlarını bulmayan saçları
Işıl ışıl bakan mavi gözleri
Bakıyorum da gönül,gönül olalı
Hiç yaşamadı böyle hisleri.
Fırtına içimde anlam buldu
Etme! Eyleme! Düşlerime ateşini düşürme.
Sefil gönlüm harabe, girme
İnancım kırık dökük, aşk mefhumuna
Nihai ömrümde ecelle arama lütfen girme
16.11.2015 10:57
Bakışların emretti de,
Sevdaların karasına mı düşmedim?
Aşkın can talep eyledi de,
Ben mi vermedim?
Adın dilimden düşmeyen şarkı.
Gönlümün bir ömürlük davası.
Okunmaz senden sonrası bu kitabın.
Madem seviyorum,
Aşığım deliler gibi madem,
Hakkını verelim değil mi?
Sensizlikse sevmek;
Yokluğunun orucunu tutalım.
Zaten kimse anlamadı beni.
Ne hislerimde ki derinliği,
Ne gönlümdeki ateşi,
Bir Allah'ın kulu hissetmedi,
Ağlayan gözlerimi.
Hakikat malum.
Seni sevmeye ne yüreğim yeter, ne bahtım böyle bir sevdaya müsaade eder.
Varlığını anlamak sebeb-i hayatım, Allah’ım neyle sınanıyorum!
Yıllar oldu. Bitmedi alacağı benden aşk yaralarımın.
Biliyorum, sonum olacak birgün yüreğimdeki bu savaş
Desene yine aşık oldun.
Niyet edip acılara gönlüne uydun.
Sevda şerbetini içene akıl ne gerek,
Kardeş, sen belanın püsküllüsünü bulmuşsun.
TmR




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!