Beklemeye sebebi olanlar beklesinler,
Beklediklerini de görmeden gitmesinler,
Var olan becerilerini sergilesinler,
Takdire de ram olup olanı seyretsinler..
Aşık olan göz değil ruhtur.
Aşıklara neylesin doktor.
Seviyorum diyenler çoktur,
Aşk ise sevene oluktur.
Seven korkmaz sevmekten için için içlenir
Vuslat olana kadar yürek daim bilenir,
Sevgilinin kapısı, seven için umuttur,
Umudu hiç kaybetmez, o kapıda dilenir.
Unuttun mu beni, var sen de unut,
İnan ki bende de tükendi umut,
Sevenin kaderi unutulmakmış,
Güneşim kayboldu, üstümde bulut.
Sen de git yoluna, bana acıma,
Kuldan medet istemek, itikadi bir mahsur,
Allahın vahyi bize, vazgeçilmeyen unsur,
Olur ya bulamadın, bir de Peygambere sor,
Hala bulamadıysan, vallahi sende kusur.
Sen gidersen, buralara yağmurlar yağmaz,
Sen gidersen buralara, güneşler doğmaz,
Sen gidersen gül ağacı, tomurcuk açmaz,
Bu topraklar bil ki sensiz, aşklar yaşatmaz,
Gideceksen hadi durma, git buralardan,
Bir tebessümün ile, yüreğim kanatlandı,
Erikler çiçek açtı, meyveleri tatlandı,
İçimdeki sevincim bil ki bine katlandı,
Sen hep güler yüzlü ol sakın ola üzülme,
Beni de kafana takma, muhanete eğilme.
SENİ SEN EDEN
Sana gelme diyemem,
İstikbali bilemem,
Her ne olursa olsun,
Sakın deme gelemem.
Ben de sizin gibi Allah kuluyum,
Acz içinde biri sanma uluyum,
Sizin gibi ben de sevgi doluyum,
Selam olsun size, değerli dostlar.




-
Sema Sefa
-
Atila Yalçınkaya
-
Ömer Yalçın
Tüm Yorumlarsüper bir dörtlük çok beğendim maaşaallah
Yürekten kopan bir fırtına imiş, şiiriniz.
Herdem arar babamızı yollarda gözlerimiz.
selam ve dua ile
Sevda Kenti'nin Öyküsü’nü dinlemek ister misin?
İstersen son şiirime bir göz at… Sevgilerle.